7 Reacties

vorige week

Ik gebruik nutrilon content, mijn dochter was dismatuur en woog maar 2470, zei dronk toen ze onder de 3 kilo was al tegen een liter aan. Nu is ze 11 weken, weegt ze 5.1 kilo en drinkt ze rond de 800 over 24 uur, dus daadwerkelijk verschil. Duurde wel even voor ze gewend was. Begin dacht ik dat het niks deed maar het is gewoon even wennen. Ze blijft een hongerig kindje maar hier ben ik blij mee

vorige week

Reactie op Demi Rokers

Ik gebruik nutrilon content, mijn dochter was dismatuur en woog maar 2470, ...
Ze komt overdag nogsteeds om de 3 a 4 uur, soms 2.5. Slaapt snachts door en zit op 6 a 7 flessen

vorige week

Hi, ik heb een jongetje van 9 weken en weegt 8500.. Groot kind en wilt veel eten, hij krijgt content voeding (dan gaat het ietsje beter) en krijgt 180 tot 210 cc.

vorige week

Reactie op Esm89

Hi, ik heb een jongetje van 9 weken en weegt 8500.. Groot kind en wilt ve ...
Hoeveel flesjes per dag krijg hij?

vorige week

Hoe is zijn nacht? Mijn zoontje kan er ook maar 3 uur tussen laten (tenzij hij langer slaapt) maar heeft zijn laatste fles om 20.30 en zijn eerste om 07.30/07.45 uur. Dus dan is het voor mij logisch dat hij overdag wat sneller wil drinken. Hij drinkt trouwens 5 flessen van 180+6.

vorige week

Reactie op joanne1122

Hoe is zijn nacht? Mijn zoontje kan er ook maar 3 uur tussen laten (tenzij ...
die dagen er voor was zijn laatste fles ongeveer 11 uur en dan sliep die tot 7 uur, mag ik vragen hoeveel weken je zoontje is? Ik zou ook graag mijn zoontje ze flessen willen ophoogen 馃

vorige week

Reactie op Rjvb26

die dagen er voor was zijn laatste fles ongeveer 11 uur en dan sliep die to ...
Dat is ook al netjes! Mijn zoontje is 14 weken en weegt 7,5kg. Vanaf 8/9 weken drinkt hij 5 flessen van 180+6!