17 Reacties

2 dagen geleden
Oooh vreselijk, hier ook! Wat dacht je van stom naar me zitten grijnzen met haar mond half open terwijl de melk er aan beide kanten langs stroomt (hilarisch maar zeer onpraktisch)
Of inderdaad proberen er nog een vuist bij in te proppen, en als dat niet lukt boos in mijn tepel knijpen 🫠

gisteren
Hier 9 weken en houdt dr mondje stijf dicht na ca 40 ml van de fles. Als ik het dan 15min weer probeer lukt het wel weer. Maar heel herkenbaar dit

12 uur geleden
Reactie op Siem7
Oooh vreselijk, hier ook! Wat dacht je van stom naar me zitten grijnzen met ...
Haha hier ook hoor. De tepel uit mijn borst trekken en dan weer terug zuigen is vooral een leuk spel.. 🙃
Merk dat mijn toeschietreflex iets minder is geworden en daardoor denkt ze: hé dit gaat me veelste traag.
En dan boos daarna 😝

5 uur geleden
Reactie op begansel
Haha hier ook hoor. De tepel uit mijn borst trekken en dan weer terug zuige ...
Had jij eerder ook een heeele snelle toeschietreflex? Bij mij duurt het nu ook wat langer en dat is ze niet gewend, nou je moet haar te keer zien gaan.
En dat boos worden herken ik, alsof je een lollie van een kind afpakt😂 ik lach me dood om dat huiltje als ik haar ervanaf haal omdat ze alleen maar aan het spelen is en volledig onder de melk zit

4 uur geleden
Reactie op kleineBaby22
Had jij eerder ook een heeele snelle toeschietreflex? Bij mij duurt het nu ...
Jaaa, vooral bij 1 borst, daar had ik zo veel stuwing ook. Nu is alles een stuk kalmer en drinkt ze vanaf nu ook beide borsten 10 min. Als ze begint te spelen haal ik haar eraf, dat is meestal ook die 10 min en dan bied ik de andere aan, maar dan is het ook dat ze echt woest is. Maar gelukkig is dat na een minuutje weer voorbij.
Eerder gaf ze heel veel mondjes melk terug. Nu al een paar dagen niet echt iets, behalve net voor het slapen. Toen kwam het weer uit haar neus. 😅 ik snap het niet echt meer.