17 Reacties

2 dagen geleden

Hier ook! Dochter is 13 weken en bv geven is een heel gedoe. Moet zowat in acrobatische houdingen zodat ze kan drinken terwijl ze naar dingen kijkt😂

2 dagen geleden

Haha lachen naar een stopcontact 🙈. Hier ook, 9 weken. Ook veel spelen met de tepel lijkt wel

2 dagen geleden

Hier flesjes, maar herkenbaar. Twee handen tegelijk in de mond, terwijl ik de speen probeer in haar mondje te doen. Vroeger keek ze vooral naar mijn gezicht, nu is alles interessanter dan dat.

2 dagen geleden

Heel herkenbaar! Lukt ook niet om de flesjes leeg te krijgen want hij is alleen maar geïnteresseerd in andere dingen 😂. Ik moet hem bijna vastbinden met z’n armen omdat hij anders de fles steeds uit z’n mond slaat

2 dagen geleden

Dit klinkt heel erg als een sprong! Kindjes drinken dan vaak onrustiger en kunnen tijdelijk meer melk gaan teruggeven. Gaat ook vanzelf weer over😊

2 dagen geleden

Ik meen me van de eerste te herinneren dat dit ook de periode is dat ze de eerste reflexen voor het dronken verliezen en het dus meer “zelf” moeten doen (correct me if I’m wrong 😇).

2 dagen geleden

Oooh vreselijk, hier ook! Wat dacht je van stom naar me zitten grijnzen met haar mond half open terwijl de melk er aan beide kanten langs stroomt (hilarisch maar zeer onpraktisch) Of inderdaad proberen er nog een vuist bij in te proppen, en als dat niet lukt boos in mijn tepel knijpen 🫠

2 dagen geleden

Reactie op Siem7

Oooh vreselijk, hier ook! Wat dacht je van stom naar me zitten grijnzen met ...
Oh precies dit ja met elf weken. Of scheelt kijken naar het patroon van m'n trui

gisteren

Zoo herkenbaar allemaal😂

gisteren

Hier 9 weken en houdt dr mondje stijf dicht na ca 40 ml van de fles. Als ik het dan 15min weer probeer lukt het wel weer. Maar heel herkenbaar dit

12 uur geleden

Ennnn mocht haar vandaag eerder ophalen bij de opvang, want aan de borst drinkt ze wat onrustig, maar uit de fles weigert ze nu al helemaal 🙃

12 uur geleden

Reactie op Siem7

Oooh vreselijk, hier ook! Wat dacht je van stom naar me zitten grijnzen met ...
Haha hier ook hoor. De tepel uit mijn borst trekken en dan weer terug zuigen is vooral een leuk spel.. 🙃 Merk dat mijn toeschietreflex iets minder is geworden en daardoor denkt ze: hé dit gaat me veelste traag. En dan boos daarna 😝

10 uur geleden

Reactie op Siem7

Ennnn mocht haar vandaag eerder ophalen bij de opvang, want aan de borst dr ...
Oops 🙃. Maar blijkbaar hoort het bij deze weken aan alle reacties te lezen 🤣.

10 uur geleden

Reactie op begansel

Haha hier ook hoor. De tepel uit mijn borst trekken en dan weer terug zuige ...
Ook herkenbaar 😂

5 uur geleden

Reactie op begansel

Haha hier ook hoor. De tepel uit mijn borst trekken en dan weer terug zuige ...
Had jij eerder ook een heeele snelle toeschietreflex? Bij mij duurt het nu ook wat langer en dat is ze niet gewend, nou je moet haar te keer zien gaan. En dat boos worden herken ik, alsof je een lollie van een kind afpakt😂 ik lach me dood om dat huiltje als ik haar ervanaf haal omdat ze alleen maar aan het spelen is en volledig onder de melk zit

4 uur geleden

Reactie op kleineBaby22

Had jij eerder ook een heeele snelle toeschietreflex? Bij mij duurt het nu ...
Jaaa, vooral bij 1 borst, daar had ik zo veel stuwing ook. Nu is alles een stuk kalmer en drinkt ze vanaf nu ook beide borsten 10 min. Als ze begint te spelen haal ik haar eraf, dat is meestal ook die 10 min en dan bied ik de andere aan, maar dan is het ook dat ze echt woest is. Maar gelukkig is dat na een minuutje weer voorbij. Eerder gaf ze heel veel mondjes melk terug. Nu al een paar dagen niet echt iets, behalve net voor het slapen. Toen kwam het weer uit haar neus. 😅 ik snap het niet echt meer.

4 uur geleden

Reactie op begansel

Jaaa, vooral bij 1 borst, daar had ik zo veel stuwing ook. Nu is alles een ...
Hier geeft ze nu juist sinds een paar dagen weer veel terug, maar niet zoals de zure oprispingen die ze soms heeft Blijven toch bijzondere wezentjes