269 Reacties

2 maanden geleden
Is het normaal dat een baby van 9,5 week de hele tijd probeert te staan bij mij 馃槀, ze heeft hier maar 1 hand ondersteuning van mij en blijft dat gewoon een paar seconden zo staan kijken en dat doet ze meerdere keren per dag hahah

2 maanden geleden
Reactie op MMHB
Volgens mij doen jonge babies dit vaker, maar wordt het afgeraden om te sti ...
Ohh dat wist ik niet, het is ook altijd maar een paar seconden.

2 maanden geleden
Reactie op M_1986
Ja hier ook, de fysiotherapeut raadt dit af om te stimuleren.
Stimuleren echt doe ik ook niet. Maar ze raakt soms echt gefrustreerd als ze even niet haar benen kan strekken. Als ze dan paar seconden de benen heef gestrekt dan gaat ze ook weer lekker liggen. Zou dat ook al slecht zijn ?

2 maanden geleden
Reactie op M_1986
Wel als je haar op haar voetjes laat leunen gaf ze hier aan
Dan maar goed dat ik het hier even zet. Want dat wist ik niet dus dan ga ik dat vermijden vanaf nu 馃槉

vorige maand
Reactie op M_1986
Iemand nog een tip bij obstipatie Baby, zonder gelijk naar Forlax junior te ...
Wij moesten de voeding bij mijn dochter indikken met gelilact. Hier ging ze juist van poepen. Jbpm mochten wij niet geven vanwege kans op verstopping.
Weet niet of dit misschien een optie is aangezien je vraag over de AR voeding?

vorige maand
Reactie op M_1986
Hmm
Dat ken ik niet. Onze kinderarts het bij onze zoon nooit over gehad.
...
Misschien dat het daar ook wel aan ligt, omdat ar wat dikkere voeding is moeite met poepen.
Hopelijk werkt dit voor jullie zo!
Anders navragen aan de kinderarts over gelilact. Zij kreeg er ook geen krampjes van. Waren hier echt tevreden over.

vorige maand
Reactie op Kmchild
Ik kijk er eigenlijk nooit op. Bij de eerste ook niet veel aandacht aan bes ...
Vind het leuk dan een superbaby te hebben 馃槄 maar dacht van "oh waar kan ik nu naar uitkijken", en dan is het al voorbij haha
Wel enthousiast voor dat eerste lagje! Nu is het nog onbewust wanneer ze lacht.

vorige maand
Reactie op M_1986
Krampjes heeft ze eigenlijk niet. Laat scheetjes genoeg. Ze krijgt het er a ...
Dat is hier ook, de hele dag persen met maar af en toe om de paar dagen resultaat maar bij ons zeggen ze dat dat komt omdat de darmpjes nog niet helemaal ontwikkelt zijn bij baby鈥檚 en ze daardoor kunnen persen zonder reslultaat.

vorige maand
Reactie op Ikigai
Vind het leuk dan een superbaby te hebben 馃槄 maar dacht van "oh waar kan ik ...
Ja, als je dat eerste lachje krijg smelt je gewoon helemaal.
Ik heb het bij beide op foto kunnen krijgen馃ズ
En bij beide moest ik ervan huilen, vond het zo speciaal 馃槅馃グ
Dus zorg dat je de tissues in de buurt hebt liggen. Nu ik kinderen hebben ben ik zo snel emotioneel, misschien dat het daar aan ligt. 馃馃ぃ