269 Reacties

2 maanden geleden

Is het normaal dat een baby van 9,5 week de hele tijd probeert te staan bij mij 馃槀, ze heeft hier maar 1 hand ondersteuning van mij en blijft dat gewoon een paar seconden zo staan kijken en dat doet ze meerdere keren per dag hahah

2 maanden geleden

Reactie op nienkeverh

Is het normaal dat een baby van 9,5 week de hele tijd probeert te staan bij ...
Volgens mij doen jonge babies dit vaker, maar wordt het afgeraden om te stimuleren omdat het een verkeerde training van de spieren is.

2 maanden geleden

Reactie op nienkeverh

Is het normaal dat een baby van 9,5 week de hele tijd probeert te staan bij ...
Ja hier ook, de fysiotherapeut raadt dit af om te stimuleren.

2 maanden geleden

Reactie op MMHB

Volgens mij doen jonge babies dit vaker, maar wordt het afgeraden om te sti ...
Ohh dat wist ik niet, het is ook altijd maar een paar seconden.

2 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ja hier ook, de fysiotherapeut raadt dit af om te stimuleren.
Stimuleren echt doe ik ook niet. Maar ze raakt soms echt gefrustreerd als ze even niet haar benen kan strekken. Als ze dan paar seconden de benen heef gestrekt dan gaat ze ook weer lekker liggen. Zou dat ook al slecht zijn ?

2 maanden geleden

Reactie op nienkeverh

Stimuleren echt doe ik ook niet. Maar ze raakt soms echt gefrustreerd als z ...
Wel als je haar op haar voetjes laat leunen gaf ze hier aan

2 maanden geleden

Reactie op M_1986

Wel als je haar op haar voetjes laat leunen gaf ze hier aan
Dan maar goed dat ik het hier even zet. Want dat wist ik niet dus dan ga ik dat vermijden vanaf nu 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op nienkeverh

Dan maar goed dat ik het hier even zet. Want dat wist ik niet dus dan ga ik ...
Kwam ik ook achter nadat mijn oudste het soms ook wel eens deed.

vorige maand

Iemand nog een tip bij obstipatie Baby, zonder gelijk naar Forlax junior te moeten? Lactulose is geen optie. Ik doe al wat extra water in de fles. Ze poept helaas behoorlijke ballen droge poep. En heeft er erg veel pijn door.

vorige maand

Ligt het aan mij of kloppen de mijlpalen in de app niet? Mijn baby is vandaag 4 weken oud en afgezien van het bewust lachen heeft ze alle 4 weken mijlpalen al een week of langer achter de rug. Vorige week was het ook zo... Klopt dit bij jullie wel?

vorige maand

Reactie op Ikigai

Ligt het aan mij of kloppen de mijlpalen in de app niet? Mijn baby is vanda ...
Ik kijk er eigenlijk nooit op. Bij de eerste ook niet veel aandacht aan besteed. Baby鈥檚 ontwikkelen zich in hun eigen tempo. Jouw baby is waarschijnlijk gewoon heel snel 馃槏馃

vorige maand

Reactie op M_1986

Iemand nog een tip bij obstipatie Baby, zonder gelijk naar Forlax junior te ...
Wij moesten de voeding bij mijn dochter indikken met gelilact. Hier ging ze juist van poepen. Jbpm mochten wij niet geven vanwege kans op verstopping. Weet niet of dit misschien een optie is aangezien je vraag over de AR voeding?

vorige maand

Reactie op Kmchild

Wij moesten de voeding bij mijn dochter indikken met gelilact. Hier ging ze ...
Hmm Dat ken ik niet. Onze kinderarts het bij onze zoon nooit over gehad. Wij zijn in ieder geval teruggegaan naar 1 schepje AR en 3 normaal.

vorige maand

Reactie op M_1986

Hmm Dat ken ik niet. Onze kinderarts het bij onze zoon nooit over gehad. ...
Misschien dat het daar ook wel aan ligt, omdat ar wat dikkere voeding is moeite met poepen. Hopelijk werkt dit voor jullie zo! Anders navragen aan de kinderarts over gelilact. Zij kreeg er ook geen krampjes van. Waren hier echt tevreden over.

vorige maand

Reactie op Kmchild

Ik kijk er eigenlijk nooit op. Bij de eerste ook niet veel aandacht aan bes ...
Vind het leuk dan een superbaby te hebben 馃槄 maar dacht van "oh waar kan ik nu naar uitkijken", en dan is het al voorbij haha Wel enthousiast voor dat eerste lagje! Nu is het nog onbewust wanneer ze lacht.

vorige maand

Reactie op Kmchild

Misschien dat het daar ook wel aan ligt, omdat ar wat dikkere voeding is mo ...
Krampjes heeft ze eigenlijk niet. Laat scheetjes genoeg. Ze krijgt het er alleen met moeite uit. En dat doet haar zichtbaar pijn. Denk je het ene verholpen te hebben 馃槗

vorige maand

Reactie op M_1986

Krampjes heeft ze eigenlijk niet. Laat scheetjes genoeg. Ze krijgt het er a ...
Dat is hier ook, de hele dag persen met maar af en toe om de paar dagen resultaat maar bij ons zeggen ze dat dat komt omdat de darmpjes nog niet helemaal ontwikkelt zijn bij baby鈥檚 en ze daardoor kunnen persen zonder reslultaat.

vorige maand

Reactie op nienkeverh

Dat is hier ook, de hele dag persen met maar af en toe om de paar dagen res ...
Ze perst wel met resultaat, maar dit zijn harde droge ballen. Ze heeft ook elke dag gewoon ontlasting.

vorige maand

Reactie op M_1986

Krampjes heeft ze eigenlijk niet. Laat scheetjes genoeg. Ze krijgt het er a ...
Ja, pff wat vervelend ook! Zo zielig! 馃ゲ hopelijk snel verbetering 馃崁

vorige maand

Reactie op Ikigai

Vind het leuk dan een superbaby te hebben 馃槄 maar dacht van "oh waar kan ik ...
Ja, als je dat eerste lachje krijg smelt je gewoon helemaal. Ik heb het bij beide op foto kunnen krijgen馃ズ En bij beide moest ik ervan huilen, vond het zo speciaal 馃槅馃グ Dus zorg dat je de tissues in de buurt hebt liggen. Nu ik kinderen hebben ben ik zo snel emotioneel, misschien dat het daar aan ligt. 馃馃ぃ