32 Reacties

5 dagen geleden

Vet haar Weer ongesteld met alle ongemakken Constant aan niet veranderd, heb al een peuter van 2,5. Die staat ook altijd aan. Overdag slapen nooit gekund. Ook voor de kinderen niet 🫣

5 dagen geleden

Nog dikker en droog haar dan ik al had Minder eetlust Niet tegen drukte en prikkels kunnen 1 schoenmaat groter Constant aan staan en inderdaad weinig slapen

5 dagen geleden

OMG ja plattere billen inderdaad 😂😂 Maar ook een mooiere huid! Dat compenseert haha!

4 dagen geleden

Niet tegen prikkels en drukte kunnen, voor de zwangerschap had ik dit al maar nu is het zoveel erger.. en ik kan heeel extreem reageren soms en echt heel lelijk doen, zo ben ik normaal niet.. en ik heb zo snel droge huid op mijn handen en voeten, ook nooit gehad 🫠

4 dagen geleden

Constant vet haar, lelijk huid gezicht, dikkere bovenbenen, soms in broek plassen tijdens niezen, prikkelbaarder

4 dagen geleden

Huid en haar worden weer zo vet als daarvoor Minder eetlust En sta inderdaad 24/7 aan

4 dagen geleden

Wat fijn; herkenning! 😅 Plattere billen Snel vet haar + haaruitval Droge huid (extreem!) Aambeien 🥲 Pijnlijk stuitje Snel geïrriteerd richting partner

4 dagen geleden

M’n pds klachten die weer volop terug zijn… hele zwangerschap geen last van gehad..

4 dagen geleden

Pijn stuit / SI gewricht Zwaar gevoel bekkenbodem na wandelen 30/45 min Slappere borsten (na bv vast nog veel erger, ik hou mijn hart vast) Vetter haar Mwehhhhh 😭

4 dagen geleden

Last van bekken, Snel vet maar, maar net na het douchen juist droge hoofdhuid met schilfertjes, Vel rondom navel is heel los/elastisch, Rondom navel veel striemen En wat ik misschien nog wel het meest vervelende/lelijk vind .. 1 borst is een stuk groter dan de ander… (geen borstvoeding gegeven) Dit was overigens mijn tweede zwangerschap

4 dagen geleden

Herkenbaar 🥲! Ik voeg er nog overmatig zweten aan toe wat snel stinkt (nooit last van gehad) ook mijn voeten zijn soms drijfnat

4 dagen geleden

Plumpig lichaam, van achter lijk ik een vrouw van 50, grotere voeten (again) dus grotere schoenen, heul veul vocht, vethaar, haaruitval, maar een dotje van een kind

4 dagen geleden

- bacteriële vaginose - Zweten (voorheen zweette ik nooit) - Sneller vet haar - +4kg die er niet afgaat

4 dagen geleden

+9 kilo (en de zwangerschapskilo's van mijn eerste. -rugpijn -dikkere buik in verhouding met de rest van mijn lichaam. -aambeien -slechte huid (meisjes stelen je schoonheid🤪) -oververmoeidheid bij dit kindje omdat ze nogsteeds veel huilt.

4 dagen geleden

T is ook niet eerlijk dat wij dit moeten ondergaan voor een kind terwijl er voor de man lichamelijk niks veranderd 😅. Hier: - idd ook plattere billen (was al na 1e zwangerschap) - restanten van de aambeien… - slappere buik - urineverlies bij plotseling niezen - 1 schoenmaat groter (moet nog gaan shoppen)

4 dagen geleden

- bekkenbodem klachten - vetter haar - plattere billen - aambeien

3 dagen geleden

Litteken van de spoedkeizersnede misschien raar maar ik voel me verminkt …

3 dagen geleden

Reactie op vrsb3

Litteken van de spoedkeizersnede misschien raar maar ik voel me verminkt …
Ik vorige keer ook in het begin, later was ik trots op mijn mom scar. Zag je mooi in de sauna dat ik mama ben, geen tatoeage voor nodig ;)

3 dagen geleden

Verder mijn klachten: algeheel spierverlies (huhu veel minder getraind en vrouwelijk hormoon leidt tot spierafbraak), dikke dikke borsten maar niet op de manier hoe je zou willen (geef volledig bv), voor het eerst love handels (waar ik geen liefde voor voel), slappe buikhuid. Maar ik denk ook zo ik heb even twee dames op de wereld gezet. Dus ik kijk naar een jaar wel even en anders sluit ik vrede ;)

3 dagen geleden

- 13 kilo - juist iets grotere billen door die extra kilo's, woehoe? - heel veel nieuwe moedervlekken, ook IN MIJN NAVEL, hoe dan???? - overbelaste duimen van het handkolven