21 Reacties

vorige maand
Hoi @lena2022 ,
Wij hebben een zoontje van 7 weken met een dubbele liesbreuk. Hoe is het met jullie zoontje nu? Wij hebben een ontroostbare baby, die al een week aan de laxeermiddel zit, we hopen snel op meer duidelijkheid. Staat er voor jullie al wat gepland of zijn de wachttijden lang? Groetjes

vorige week
Reactie op Turtle2025
Hoi @lena2022 ,
Wij hebben een zoontje van 7 weken met een dubbele liesbre ...
Hoi! Sorry lees je bericht nu pas. Uiteindelijk konden we binnen een week bij het Wilhelmina Kinderziekenhuis op afspraak komen. Deze afspraak duurde welgeteld 5 minuten. Ohja liesbreuk, je mag bij de anesthesie langs. Helaas was die al vol dus mochten een paar dagen later weer. Daarna zou hij op een wachtlijst komen maar er werd ons voorgehouden dat ze deze kleintjes niet zo lang laten wachten. En dat klopte, op 5 maart was hij al aan de beurt. Dus hij is binnen 4 weken geholpen sinds de ontdekking

vorige week
Reactie op Lena2022
Hoi! Sorry lees je bericht nu pas. Uiteindelijk konden we binnen een week b ...
Oo dat is inderdaad heel erg vlot! We zijn naar het UMC Groningen geweest, maar dat had erg veel voeten in aarde. Uiteindelijk op de spoedlijst gekomen voor de operatie aan zijn dubbele liesbreuk en is na 1,5 maand geholpen. We hebben een heel andere baby er voor terug gekregen. Zo lief en rustig. Als er iemand nog een keer zegt dat baby's er echt geen last van kunnen hebben, dat is echt niet waar. 😅 operatie stond voor 2 april gepland maar is dus uiteindelijk vervroegd en versneld op 18 maart.

vorige week
Reactie op Lena2022
Van de operatie had ik meer last dan die kleine. En nu weer een mand later ...
Jaa, hier ook bijna niets meer te zien gelukkig!

vorige week
Reactie op Turtle2025
Oo dat is inderdaad heel erg vlot! We zijn naar het UMC Groningen geweest, ...
Ochjeetje! Nee wij denken ook dat hij daardoor met ontlasting enzo veel meer last had van krampen. We zijn nog wel terug geweest ivm extra vocht in z'n zaakje, maar dat moet vanzelf wegtrekken zeiden ze. Net als dat je een dikke enkel krijgt bij een verstuiking zeg maar. Alleen die is nog niet echt geslonken.

vorige week
Reactie op Lena2022
Ochjeetje! Nee wij denken ook dat hij daardoor met ontlasting enzo veel mee ...
Jaaa hier had hij ook erg veel last van krampen en zat al een maand aan de laxeermiddel. Gelukkig gaat het goed nu en hopelijk zakt de zwelling bij jullie kindje ook nog!

vorige week
Reactie op youssragh
Hoi, mijn zoontje is onlangs ook aan zijn liesbreuk geopereerd. Wanneer is ...
Wij moesten na 5 dagen de doorzichtige pleister eraf halen, maar de hechtpleisters zijn er gelijk mee af gekomen, maar het zag er gelijk goed uit. Dus zonder pleister verder gedaan.

vorige week
Reactie op Turtle2025
Wij moesten na 5 dagen de doorzichtige pleister eraf halen, maar de hechtpl ...
Oh wat vreemd.. Dat werd ons niet verteld. Het zou allemaal vanzelf genezen. Misschien toch maar eens bellen, twee weken geleden was de operatie en de pleister zit er namelijk nog steeds.

vorige week
Reactie op youssragh
Oh wat vreemd.. Dat werd ons niet verteld. Het zou allemaal vanzelf genezen ...
Wij moesten de hechtpleisters na 2 weken eraf halen, maar die zaten vast aan de doorzichtige pleister. Hebben jullie ook geen na controle? Ik heb alleen gebeld voor die pleisters en toen zeiden ze geen probleem hoor als ze eraf waren gegaan. 😅

vorige week
Reactie op Turtle2025
Wij moesten de hechtpleisters na 2 weken eraf halen, maar die zaten vast aa ...
Wij hebben geen nacontrole. Ik heb net gebeld en de kinderchirurg zei dat we het zo kunnen laten. Ik vertrouw daar maar op. Alleen gek als het nog lang blijft zitten, wij kunnen daar ook niet goed schoonmaken🤪

vorige week
Reactie op youssragh
Wij hebben geen nacontrole. Ik heb net gebeld en de kinderchirurg zei dat w ...
Komt vast goed! Het is hier echt heel mooi genezen!

vorige week
Reactie op youssragh
Wij hebben geen nacontrole. Ik heb net gebeld en de kinderchirurg zei dat w ...
Hier ook geen nacontrole voor de operatie. Wel zijn we de dag erna terug geweest ivm zwelling, en vandaag toch nog even gebeld dat het nog niet is geslonken dus worden komende week teruggebeld