24 Reacties

vorige week

Ik had net 3 dagen geen bloedverlies meer en toen werd ik ongesteld ongeveer 5/6 weken na de zwangerschap ik heb 1,5 maand bv gegeven. Dus kwam toen ik over ging naar kunstvoeding

vorige week

Ik ben vandaag 12 weken geleden bevallen en ook nog niet ongesteld geworden.. geef vanaf 6 weken ong flesvoeding dus ben ook benieuwd wanneer het weer komt?

vorige week

Geen borstvoeding gegeven. Eerste keer was met 4 weken en 4 weken later de 2e keer.

vorige week

Ik 8 weken na de bevalling weer (flesvoeding vanaf begin). Inmiddels al 2 x ongesteld geweest dus!

vorige week

Hier 11 weken geleden bevallen en alleen kv gegeven en ook nog niet ongesteld. Bij mn andere was het na een week of 6 al.

vorige week

Met precies 2 maanden!

vorige week

Met precies 7 weken

vorige week

Ik ben 4 weken te vroeg bevallen. En geef vanaf dag 1 flesvoeding. Nu al voor de 3de keer ongesteld. Eerste keer was ongeveer 6 weken na de bevalling.

vorige week

Heb de eerste 5/6 weken borstvoeding gegeven en ben sinds gisteren ongesteld (kleine is vandaag 11 weken). Had van mij nog een heel stuk langer (als in altijd) weg mogen blijven, man wat is dit weer een hel zeg 😑

vorige week

03 januari bevallen, 14 feb voor het eerste menstruatie en 17 maart de tweede keer.

vorige week

4 januari bevallen, 4 weken borstvoeding gegeven. Afgelopen weekend eerste menstruatie gehad. (11 weken na bevalling)

vorige week

4 januari bevallen, enkel flesvoeding gegeven, 1e keer afgelopen weekend ongesteld geworden

vorige week

Reactie op kiwibuddy

4 januari bevallen, enkel flesvoeding gegeven, 1e keer afgelopen weekend on ...
Dat is toevallig. 😂 allebei tegelijk bevallen en ongesteld haha

vorige week

Mijn kleine meid is bijna 11 weken oud en ook hier nog geen menstruatie. Hoop dat het binnenkort komt want 2 april krijg ik een spiraaltje

vorige week

4 januari bevallen, 3 dagen bv geprobeerd (naar slechts druppeltjes productie) en nog steeds geen menstruatie. Maar heb een mega fluxus gehad, dus zal ook zijn invloed hebben

vorige week

24 januari bevallen, ik geef alleen flesvoeding. 28 februari mijn 1e menstruatie weer gehad

vorige week

Yep met 6 weken al en wel borstvoeding

vorige week

Reactie op Hollyx

Yep met 6 weken al en wel borstvoeding
Ik ben 20 januari bevallen. Eerste menstruatie was wel super heftig! Ik heb maar 10 dagen gebloed na de bevalling.

vorige week

Hier sinds vandaag weer.. kleine man is maandag 12 weken

gisteren

Inmiddels ik zeg nu ook weer met 9.5 weken sinds de bevalling