14 Reacties

vorige week

Ik lees mee. Mijn baby heeft het ook

vorige week

Is ze op die momenten moe?

vorige week

Hier gebeurt het ook geregeld, vaak valt 鈥榠e dan binnen no time in slaap..

vorige week

Ik zou dit even bespreken met het consultatiebureau. Bij mij in de familie komt epilepsie voor en dat kan een kenmerk zijn (hoeft absoluut niet wil je ook helemaal niet bang maken maar better safe then sorry denk ik)

vorige week

Probeer het te filmen en zou het dan aan de huisarts laten zien. Kan zijn dat hij zo in slaap valt, maar zou ook iets van epilepsie achtig beeld kunnen zijn.

vorige week

Bij ons doet hij ook zoiets, vaak als hij moe is en in slaap valt. Ik schrok er wel van de eerste keer.

vorige week

Hij doet het als hij gewoon goed wakker is en gewoon blij is. Wel in een lichte omgeving, buiten in kinderwagen en badkamer onder het licht van de spotjes. Lijkt alsof hij naar beneden kijkt en ineens draait hij zn ogen helemaal naar beneden waardoor je alleen wit ziet voor paar seconden en dan floep draait hij zn ogen terug. We gaan het bespreken maandag bij het consultatiebureau. Het ziet er gewoon apart en wat akelig uit.

vorige week

Reactie op Kersje94

Ik lees mee. Mijn baby heeft het ook
Wat gebeurd er dan bij jou baby

vorige week

Reactie op Lodo

Wat gebeurd er dan bij jou baby
Mijn baby rolt weg met zijn ogen, of knippert op een bepaalde manier. We lopen hiervoor nu in het ziekenhuis voor onderzoek. Ze hebben al getest op epilepsie, maar daar is niks uitgekomen. De artsen zijn het nu verder aan het onderzoeken

vorige week

Reactie op Kersje94

Mijn baby rolt weg met zijn ogen, of knippert op een bepaalde manier. We lo ...
Oke en hoevaak gebeurd dat?

vorige week

Reactie op Lodo

Oke en hoevaak gebeurd dat?
Ik denk ongeveer 30 keer op een dag als het niet meer is. Eerst dachten we dat het met zijn voeding te maken had, omdat hij ook verborgen reflux heeft, maar daar hebben we nu medicatie voor en hij doet het nog steeds

vorige week

Oke onze baby doet het soms dagen niet of we zien het niet. En dan ineens paar keer achter elkaar.

6 dagen geleden

Ik zou het ook proberen te filmen en aan een arts laten zien. Mijn kinderen doen/deden dit ook weleens in de actieve slaap, als ze dromen. Dat kan er inderdaad wel gek/akelig uitzien. Maar als hij wakker is zou ik het ook niet weten!

2 dagen geleden

Onze dochter doet het ook. Blijkbaar een familietrek ik doe het zelf namelijk ook 馃槄