12 Reacties

2 weken geleden

Gewoon droge huid?
Als goed is is het wel berg, mijn dochter heeft het ook. Maar heeft niet over haar hele hoofdhuid.

2 weken geleden

Mijn zoontje heeft er ook heel erg last van. Het is indd geen berg maar echt schilfers. Ik doe savonds als die na bed gaat dikke laag droge huid zalf van drs leenarts dr op. Word wel echt een vette bende dus doe hem smorgens in een badje van moedermelk. Werkt super. ( moet je tuurlijk wel borstvoeding geven)

2 weken geleden

Geen tips, maar wat een prachtige bos haar馃グ

2 weken geleden

Dit heeft mijn kindje, met ook zo'n bos haar, ook! Ze lijkt er geen last van te hebben..

2 weken geleden

Reactie op HarmonieuzeGolfbreker008316

Als goed is is het wel berg, mijn dochter heeft het ook. Maar heeft niet ov ...
Lijkt mij inderdaad ook gewoon berg, zou het af en toe voor het slapen lekker vet maken en dan 鈥榮 morgens in een badje goed wassen馃榿

2 weken geleden

M'n beide kindjes hebben dit ook (gehad). Berg/schilfertjes... Voordat ze in bad gaat borstel ik het zacht tegen de haarrichting in ( niet zijn bos!馃槄). Dan komt het wat los en een beetje olie op haar hoofd. Daarna lekker wassen en het is weg. Alleen komt het hier wel weer terug, maar uiteindelijk gaat het vanzelf over.

2 weken geleden

Ik heb er ook erg last van gehad bij mijn dochtertje. Gebruik nu de bergzalf van Leenarts. Werkt enorm goed. Even laten intrekken en met het kammetje wat je er in krijgt, kan je het er zo vanaf. En inderdaad wat een prachtige bos haar 馃槏!

2 weken geleden

Wat een mega bos haar!!馃槏馃槏

vorige week

Haha thanks allemaal! Menig vriendin is idd jaloers op de hoeveelheid haar van onze dochter. Ik ga idd proberen met een olie en anders die bergzalf, thanks 馃槉馃槉

vorige week

Mijn dochter heeft hier ook last van, is wel berg zo aan de foto te zien. Consultatiebureau gaf het advies er niks mee te doen. De baby heeft er geen last van en het gaat vanzelf over. De huid is nog zo gevoelig, dus daarom niet behandelen.

vorige week

Reactie op CPeeters

Haha thanks allemaal! Menig vriendin is idd jaloers op de hoeveelheid haar ...
Inderdaad wat een lekkere bos met haar 馃ぉ maar check wel goed even die bergzalf want die is pas te gebruiken vanaf 6 maanden