12 Reacties

2 weken geleden
Als goed is is het wel berg, mijn dochter heeft het ook. Maar heeft niet over haar hele hoofdhuid.

2 weken geleden
Mijn zoontje heeft er ook heel erg last van. Het is indd geen berg maar echt schilfers. Ik doe savonds als die na bed gaat dikke laag droge huid zalf van drs leenarts dr op. Word wel echt een vette bende dus doe hem smorgens in een badje van moedermelk. Werkt super. ( moet je tuurlijk wel borstvoeding geven)

2 weken geleden
M'n beide kindjes hebben dit ook (gehad). Berg/schilfertjes... Voordat ze in bad gaat borstel ik het zacht tegen de haarrichting in ( niet zijn bos!馃槄). Dan komt het wat los en een beetje olie op haar hoofd. Daarna lekker wassen en het is weg. Alleen komt het hier wel weer terug, maar uiteindelijk gaat het vanzelf over.

2 weken geleden
Ik heb er ook erg last van gehad bij mijn dochtertje. Gebruik nu de bergzalf van Leenarts. Werkt enorm goed. Even laten intrekken en met het kammetje wat je er in krijgt, kan je het er zo vanaf. En inderdaad wat een prachtige bos haar 馃槏!

vorige week
Reactie op CPeeters
Haha thanks allemaal! Menig vriendin is idd jaloers op de hoeveelheid haar ...
Inderdaad wat een lekkere bos met haar 馃ぉ maar check wel goed even die bergzalf want die is pas te gebruiken vanaf 6 maanden