17 Reacties

3 dagen geleden
Ik heb een iPhone gekocht speciaal voordat mijn dochter geboren werd en ik ben er zo blij mee! De foto’s die ik nu kan maken had een met mijn oude Samsung nooit zo mooi kunnen maken! Ik heb de iPhone 15 pro Max . Ik vind dat de iPhone kwa kleuren veel intenser is als een andere telefoon, en de opties om te bewerken zijn oneindig waardoor je altijd een mooie foto krijgt, ondanks verkeerd lichtinval enzo

3 dagen geleden
Reactie op lorraine2000
Ik heb een iPhone gekocht speciaal voordat mijn dochter geboren werd en ik ...
En hoe heb je de overgang van Samsung naar Apple ervaren? En hoe gaat dat met alles overzetten?

3 dagen geleden
Reactie op lisanne-93
En hoe heb je de overgang van Samsung naar Apple ervaren? En hoe gaat dat m ...
Ik was ook heel bang om alles kwijt te raken maar bij mij is echt alles hetzelfde mee gegaan, duurde 2 uur met overzetten. Je moet dan een app downloaden en dan cloned hij alles. Het besturingssysteem vind ik heel fijn en ik was er zo aan gewend, het is even zoeken enzo maar dat wend erg snel hoor.

3 dagen geleden
Reactie op LS1234
Ja ik ben ook sinds de geboorte van mijn zoon overgestapt van Samsung naar ...
Hoeveel opslagcapaciteit heb je? Ik denk zelf aan 256GB maar ik schrik echy van de prijs eerlijk gezegd.

3 dagen geleden
Reactie op lisanne-93
Hoeveel opslagcapaciteit heb je? Ik denk zelf aan 256GB maar ik schrik echy ...
Ja 256 heb ik. Het is ook heel duur en heb zelf nog nooit zoveel geld uit gegeven aan een telefoon maar ik was altijd zo ontevreden over de foto’s en ik wou van m’n kindje heel graag mooie foto’s kunnen maken en vind het ook leuk en maak er zo veel! Dus nu ben ik er heel blij mee, verder geef ik helemaal niet zoveel om een telefoon. Zou het alleen doen als je het belangrijk vind om mooie foto’s te kunnen maken! Ik zie wel echt verschil met een iPhone. En de goede Samsungs zijn ook heel duur

3 dagen geleden
Ik heb de iPhone 15 pro Max en de foto’s zijn echt supermooi 😍 heel blij mee

3 dagen geleden
In moet er niet aan denken om naar iPhone te gaan 🙈. Ik vind de fotos vaak te nep in kleuren.
Volgens mij was de beste camera in een mobiel in 2024 de Samsung Galaxy S24 Ultra.
Overigens is veel cameras in mobiele telefoons tegenwoordig echt softwarematig. Dus zou gewoon kijken wat jezelf mooi vindt.

3 dagen geleden
Reactie op lorraine2000
Ja 256 heb ik. Het is ook heel duur en heb zelf nog nooit zoveel geld uit g ...
Maar goede Android is vaak alsnog wel goedkoper. En de onderstaande Samsung toevallig niet. Maar veel Android toestellen kun je gewoon een geheugenkaart instoppen voor meer opslagruimte.
Samsung s24 Ultra met 512 gb 1010 euro
256gb 919euro
iPhone 15 pro max met 512 g
1263 euro
256 gb 1175 euro

3 dagen geleden
Mocht je bij Android blijven. Google Pixel telefoons. De camera's van Google staan vaak in de top 3 van beste camera's. En het zijn betaalbare telefoons. 👌🏻
Zelf heb ik nu de Pixel 6 nog.
Nieuwste versie is de Pixel 9.
De Pro uitvoering is helemaal top, maar dan betaal je iets meer natuurlijk.

2 dagen geleden
Voor samsung zijn de galaxy series de beste cameras en daarbij ook hoe nieuwer het model hoe beter. De ultras zijn dan helemaal top, maar wek gelijk de prijzigere versies. A-series zijn wat goedkoper. Wat je ook zou kunnen doen is naar de galaxy FE series kijken die zijn wat goedkoper maar nog steeds kwalitatief erg goed. Betreffende apple, cameras zijn erg goed maar zodra je een update doet bij apple word dit alsmaar slechter, je kan ervoor kiezen geen updates te doen maar dan rsken je apps weer achter. Slim spel van apple zodat mensen continue de nieuwe versie kopen. Apple is daarnaast ook een stuk duurder dus als je het het waard vind lekker doen anders zou ik de galaxy series aanraden van samsung :))
Mijn vriend heeft al 13 jaar zijn eigen telecom zaak dus ik hoor er van alles over van hem en werk zelf ook afentoe in de winkel haha

gisteren
Mocht je naar Apple overstappen zou ik wel voor de pro gaan i.v.m. de kwaliteit van foto’s! Ik ben van een iPhone pro naar een normale versie gegaan en de kwaliteit is echt minder helaas. Nu nog een jaartje dan weer een nieuw toestel 😂