65 Reacties

Ik lees mee

vorige week

Een top idee!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorige week

Ja ik ook! Ik wil vandaag voor het eerst weer een paar baantjes gaan trekken in het zwembad 🏊‍♀️

vorige week

Workouts volgen op youtube achter de tv wanneer de kleine slaapt

vorige week

En inderdaad lekker wandelen, het mooie weer komt eraan en is er ook al een beetje. Kleine in de wagen en lopen maar😊

vorige week

Btw ik wandel 3x per week 6-8km en doe post natal workouts via YouTube. Ik eet gezond en snoep niet. Maar heb de weegschaal niet zien bewegen afgelopen weken. Ik ben nu 17kg zwaarder dan voor mijn zwangerschap. Ik heb de verloskundige gesproken en zij gaf aan dat als je bv geeft, bij sommige vrouwen het lichaam alle reserves wil aanhouden. Ik ben de rest van de dag dan ook fysiek uitgeput en kan naar mijn gevoel ook geen volledige bewegingen maken. Dus als het moeilijk gaat met afvallen, dan kan het daardoor komen. Zeker als je verder veel stress ervaart.

vorige week

Ik wandel 10K stappen per dag, let op mijn eten, geef geen bv meer en ben het sporten weer aan het oppakken Maar qua kilo’s is er nog 0 vanaf😫

vorige week

Reactie op SdG

Ik wandel 10K stappen per dag, let op mijn eten, geef geen bv meer en ben h ...
Mijn doel is ook om 10 k stappen per dag te doen.

vorige week

Reactie op lelyiv

Btw ik wandel 3x per week 6-8km en doe post natal workouts via YouTube. Ik ...
Vervelen is dat. Heb ik bij de andere zwangerschappen ook gehad. Op den duur raakt je motivatie helemaal zoek. Ben nu ook 20 kilo zwaarder dan voor mijn bevalling.

vorige week

Misschien vinden het sommige dames handige om lekkere maaltijden, leuk work outs of juist leuke wandelroute te delen. Afvalproces of juist de stabiel te blijven willen delen. Dat lijkt mij namelijk wat lastigere via deze forum te delen. Is het dan misschien leuk om een whatsapp groep te starten om weer de fit mom te worden. En natuurlijk lekker mom.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

vorige week

Ik hoor heel veel positieve verhalen ook over wall pilates for moms, zelf geen ervaring mee omdat ik liever in de sportschool zit maar wellicht leuk om naar te kijken!

Reactie op NOosterhof

Misschien vinden het sommige dames handige om lekkere maaltijden, leuk work ...
Ja goed idee! Misschien met de ‘Ommetje-app?’

vorige week

Wat ging dat snel! Gek dat je zoceel vocht vasthield en het meteen kwijtraakt door actiever te worden! Hier is het vocht er helaas al af en blijven de laatste 5 kilo (van de 12-13) hangen. Ik geef borstvoeding en wandel meerdere uren op een dag met mijn baby. Ik wil nog noet teveel gaan doen (8 weken geleden bevallen), maar hoop die laatste 5 kilo weg te krijgen. Ben 2 kledingmaten groter dan voor mijn zwangerschap...

vorige week

Reactie op Joy Visser

Ik hoor heel veel positieve verhalen ook over wall pilates for moms, zelf g ...
Ik ga hier is na kijken dankjewel 😄

vorige week

Reactie op lelyiv

Met mn eerste kwam ik zelfs 15 kg aan tijdensnsw bv ben er nu weer bang voor sta elke paar dagen op de weegschaal helemaal niet goed maarja ik blijf gelijk nu zie dit al als winst.

vorige week

Reactie op BetoverendeSering239154

Ja goed idee! Misschien met de ‘Ommetje-app?’
Wat is dit voor app?

vorige week

Reactie op NOosterhof

Misschien vinden het sommige dames handige om lekkere maaltijden, leuk work ...
Zeker leuk, als er meer gewillige zijn?

vorige week

Reactie op lelyiv

Meet je taille en been omtrek eens. Of ga naar de sportschool en laat je vetpercentage meten. Spieren wegen zwaarder dan vet, dus weegschaal geeft een vertekend beeld.

vorige week

Reactie op Melaniejochem

Meet je taille en been omtrek eens. Of ga naar de sportschool en laat je ve ...
Al gemeten blijft hetzelfde 86cm en 64cm

vorige week

Reactie op SdG

Ik wandel 10K stappen per dag, let op mijn eten, geef geen bv meer en ben h ...
Ik heb precies hetzelfde! Frusterend, maar ik heb nu mijn doel maar bijgesteld: me weer fit en sterk voelen, in plaats van afvallen.