10 Reacties

11 uur geleden

Ik heb 3 hele andere bevallingen ervaren, eerste was inleiden dus dat gaat natuurlijk anders. De 2e braken me vliezen en toen binnen 4 uur bevallen, de 3e braken me vliezen pas bij volledige ontsluiting, ik had die dag een beetje last van menstruatiekrampjes en pas echt moeten wegpuffen bij persdrang… benieuwd hoe het dit keer verloopt 😳

11 uur geleden

Reactie op R-J-M-

Ik heb 3 hele andere bevallingen ervaren, eerste was inleiden dus dat gaat ...
Aan hoeveel weken telkens ?

11 uur geleden

Reactie op Annemarie14

Aan hoeveel weken telkens ?
Eerste bijna 39 weken, 2e 39weken en de 3e 38+5 Nu wacht ik af..

9 uur geleden

2x begon mijn bevalling met het breken vannmijn vliezen. Beide kindjes zijn met precies 40 wk geboren. Nu 37,5 zwanger van onze 3e....ben benieuwd...!

7 uur geleden

Bij mijn eerste begon het met gebroken vliezen met 39+4, bij de tweede met weeën met 41+2 en heeft de vk de vliezen moeten breken met 8 cm ontsluiting. Heel anders dus... Ik vond het trouwens fijner om met weeën te beginnen!

3 uur geleden

Bij mijn eerste braken ook de vliezen en bij de tweede had ik niet zoveel in de gaten en bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben en braken mijn vliezen later pas 😂. Ik herkende bij de tweede totaal de start niet hahaha.

3 uur geleden

Ik ben van mijn beide jongens bevallen met 40+3 en beide bevallingen begonnen met gebroken vliezen. Nu 37 weken zwanger van de derde, dus ik ben benieuwd!

1 uur geleden

Eerste met 39+2 snachts na plassen gebroken vliezen. De tweede met 40 wkn ‘s ochtends gestript en ‘s nachts weer na plassen gebroken vliezen.. dus ik verwacht eigenlijk weer ‘s nachts gebroken vliezen 😅🫣

1 uur geleden

Bij de eerste braken m’n vliezen spontaan bij 37+5, nu zwanger van de 2e en ben ik vandaag 37+3 dus ben heel benieuwd of mn vliezen deze keer weer breken en hoelang ik nog moet 😅

35 minuten geleden

Bij mijn eerste braken mijn vliezen spontaan op 40.6 en 41+1 ingeleid en bevallen. Bij de tweede braken de vliezen tijdens het persen 10 minuten voor de geboorte pas. Ben heel benieuwd hoe het bij de derde zal gaan