10 Reacties
11 uur geleden
Ik heb 3 hele andere bevallingen ervaren, eerste was inleiden dus dat gaat natuurlijk anders. De 2e braken me vliezen en toen binnen 4 uur bevallen, de 3e braken me vliezen pas bij volledige ontsluiting, ik had die dag een beetje last van menstruatiekrampjes en pas echt moeten wegpuffen bij persdrang… benieuwd hoe het dit keer verloopt 😳
11 uur geleden
Reactie op R-J-M-
Ik heb 3 hele andere bevallingen ervaren, eerste was inleiden dus dat gaat ...
Aan hoeveel weken telkens ?
9 uur geleden
2x begon mijn bevalling met het breken vannmijn vliezen. Beide kindjes zijn met precies 40 wk geboren.
Nu 37,5 zwanger van onze 3e....ben benieuwd...!
7 uur geleden
Bij mijn eerste begon het met gebroken vliezen met 39+4, bij de tweede met weeën met 41+2 en heeft de vk de vliezen moeten breken met 8 cm ontsluiting. Heel anders dus...
Ik vond het trouwens fijner om met weeën te beginnen!
3 uur geleden
Bij mijn eerste braken ook de vliezen en bij de tweede had ik niet zoveel in de gaten en bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben en braken mijn vliezen later pas 😂. Ik herkende bij de tweede totaal de start niet hahaha.
3 uur geleden
Ik ben van mijn beide jongens bevallen met 40+3 en beide bevallingen begonnen met gebroken vliezen. Nu 37 weken zwanger van de derde, dus ik ben benieuwd!
1 uur geleden
Bij de eerste braken m’n vliezen spontaan bij 37+5, nu zwanger van de 2e en ben ik vandaag 37+3 dus ben heel benieuwd of mn vliezen deze keer weer breken en hoelang ik nog moet 😅