Dit topic kwam ik in een andere geboortegroep tegen en leek me leuk om ook hier te introduceren. Het idee is simpel; deel foto’s van de outfits van je baby met waar de items zijn gekocht en doe zo bij elkaar inspiratie op.
Ik zal beginnen.
Trui: Zeeman
Broekje: Feetje
Slofjes: HEMA