23 Reacties

gisteren

Ik 10 januari (telt dat als begin?) ik heb last van (midden)rugpijn, niet kunnen slapen in de nacht, gevoelloze handen/vingers in de nacht of na het slapen, aambei, snurken/slaapapneu achtig iets, de heletijd dorst, snachts 2/3x opstaan voor wc, vermoeid, heftige striae in mijn zij, moeilijk omdraaien in bed, ik kan nog door.. 🤣 nog geen teken van oefenweeen, verliezen slijmprop oid

Reactie op Happywoman

Ik 10 januari (telt dat als begin?) ik heb last van (midden)rugpijn, niet k ...
Hahahahah ik ook 10 januari uitgerekend Hier maagzuur Benauwd slecht slapen Om de 5 min naar wc krampen en ontsluiting van 1 centimeter

gisteren

Reactie op AandachtigeVlakte786924

Hahahahah ik ook 10 januari uitgerekend Hier maagzuur Benauwd slecht slap ...
Hoe weet je het al van je ontsluiting? (Wat was de reden dat ze het gecheckt hebben)

gisteren

7 januari uitgerekend (38+2) Alleen last van extreme bekkenpijn, oefen ween , slecht slapen en inmiddels voor de 2e keer m’n slijmprop verloren.

gisteren

Ik ook 7 januari. Last van lage rugpijn en maagzuur. Soms last vanlecht slapen of ribbenpijn. Emotioneel en snel overprikkeld. Voel me nog top fit verder.

gisteren

Hier ook 7 januari. Mn heupen doen zeer tijdens slapen, snachts 2x plassen en soms wat gevoelige liezen tijdens het lopen

gisteren

2 januari staat mijn keizersnede geplanned. Mede door reuma heb ik erg veel pijn in mn bekken en rug. Ook veel bandenpijn, maagzuur,….

gisteren

2 januari uitgerekend (vandaag precies 39 weken). Vooral veel last van harde buiken / oefenweeën. En natuurlijk de gebruikelijke klachten zoals bekkenpijn (met draaien) / maagzuur / kortademig / dikke enkels ect. Maar opzich geen klagen voor dit termijn. Hou het zo nog wel even uit, dus duimen dat ze nog 1.5 week blijft zitten zodat ze een verjaardag heeft na de feestdagen 🤞🏻🎄

gisteren

38+5 (4jan uitgerekend)en vooral bekkenpijn. Voelt alsof er een baksteen tussen mijn benen hangt als ik loop maar dat is het enige, verder heb ik weinig klagen voor dit termijn maar ben ik het wel zat. Ze mag er van mij wel uit komen maar ze zit nog lekker daar du ze komt vanzelf wel. Draaien in bed is tegenwoordig ook niet zo makkelijk meer maar het hoort erbijZ
11 januari, Voornamelijk veel pijn in mijn rug, bekken en benen. Ik kan in geen enkele houding meer liggen. Veel maagzuur, steeds meer harde buiken, hartkloppingen, chronisch buiten adem, licht in mijn hoofd, amper slapen, constant plassen. 😂😂😂van mij mogen ze hem er vandaag nog uithalen
9 januari, voel me vanaf gisteravond niet zo lekker. Verder gaat het eigenlijk nog wel, vandaag precies 38 weken.

gisteren

2 januari staat mijn keizersnede geplanned aankomende week , vandaag 39 weken en voel wel wat gerommel en buikkrampen maar niets dat ik zeg het gaat beginnen , en de standaard kwaaltjes bekkenpijn kortademigheid maagzuur zijn er nog

20 uur geleden

Hier 2 januari uitgerekend, vandaag precies 39 weken. Behalve dat ik t wel zat ben verder niet echt “klachten” buiten de normale zaken (vaak plassen, slecht slapen etc)

19 uur geleden

Ik ben 6 januari uitgerekend. Heb de gebruikelijke klachten, maar medisch gezien doe ik het nog goed qua bloeddruk enz 😂. Ben er zelf wel behoorlijk klaar mee (dit is m’n 3e en laatste kindje), maar wil graag natuurlijk bevallen dus moet geduld hebben. Heb al een paar weken voorweeën en harde buiken alleen het zet niet door helaas.

19 uur geleden

Reactie op Sneeuwklok

Hier 2 januari uitgerekend, vandaag precies 39 weken. Behalve dat ik t wel ...
Ik ben ook 2 januari uitgerekend, precies 39 weken vandaag!🥹 Ik ben er ook wel een beetje klaar mee nu.

19 uur geleden

Reactie op Zwaan100

Ik ben ook 2 januari uitgerekend, precies 39 weken vandaag!🥹 Ik ben er ook ...
Ken het helemaal hoor Ben er nu ook wel beetje klaar mee Had zo gehoop dat die eerder kwam maar helaas

19 uur geleden

Ik ben 1 januari uitgerekend. Had al bekken klachten voor de zwangerschap maar die zijn nu natuurlijk nog erger. Hierdoor plas ik continu in mijn broek (draag nu al weken van die gigantische incontinentie verbanden) en lopen is ook lastig. Maar ik voel me wel goed en kan er allemaal wel om lachen. Ben er niet klaar mee. Wel klaar voor! Heb heel veel zin om de baby eindelijk in mijn armen te hebben. Is ook al weken aan het rommelen. Verlies delen van slijmprop. Twee dagen terug had ik echt zo’n gevoel van, ja vandaag gaat het gebeuren. Haha maar niet dus. Dus probeer nu maar rekening mee te houden dat het nog wel 2 a 3 weken zou kunnen duren.

18 uur geleden

Hier uitgerekend op 6 januari 2026! Nu zijn we 38+3 weken en veel last van bloedneuzen, verstopt neus, veel plassen etc. 🥹 Ben enorm dankbaar dat we een gezond kindje mogen krijgen en kan niet wachten om onze babygirl te ontmoeten! 🩷🥰

17 uur geleden

Ik ben 26 januari uitgerekend, maar heb alle klachten die hier worden genoemd 😨😨 35+4 nu 🫣 moet ik bang zijn dat uk eerder beval haha

13 uur geleden

10 januari uitgerekend. Laatste dagen lage rugpijn, maar ook wel te druk geweest met de kerstdagen. Draaien in bed is vervelend en doet soms zelfs zeer ‘s nachts, word er wakker van. Soms wat harde buiken, maar lijkt vooral een reactie op de bewegingen van de baby. Verder eigenlijk nog prima! Tweede zwangerschap. Hoop dat ze blijft zitten t/m de uitgerekende datum, al vermoed de verloskundige wellicht iets eerder. Eerste was 1 dag eerder gekomen.