14 Reacties

2 dagen geleden

Hoihoi ik gebruik zetpillen van de ziekehuis werken goed en is beter dan oraal 馃

2 dagen geleden

Ik heb precies het zelfde, het is echt drama. Soms even een uurtje rust en dan komt het weer. Morgen ben ik 9 weken. Ik werk op dit moment niet, dus neem heel veel rust en veel kleine koude beetjes eten (couscous, fruit, crackers, water ijsjes, komkommer etc) avond / warm eten blijft drama. Hoop dat het een beetje gaat zakken.

2 dagen geleden

Ik slik nu suprimal en metoclopramidehydrochloride samen. En ben nog misselijk. Hoe heten die zetpillen?

2 dagen geleden

Reactie op Amberr37

Ik slik nu suprimal en metoclopramidehydrochloride samen. En ben nog missel ...
Metoclopramide 10mg 3 x per dag 馃馃徑

2 dagen geleden

Reactie op Brouwie

Ik heb precies het zelfde, het is echt drama. Soms even een uurtje rust en ...
Lijkt net een soort van griep... en dat al 4 weken begin het echt zat te worden. Al is het voor een goed doel en moeten we rustig blijven haha. Ik werk gelukkig op het moment ook niet want had me dan ook zeker ziek moeten melden.

2 dagen geleden

Reactie op Helloooworldddd

Metoclopramide 10mg 3 x per dag 馃馃徑
Zal het is aan mijn huisarts voorleggen dank je

2 dagen geleden

Ja hier ook ziekgemeld vanwege de misselijkheid, ik kan niet eens een supermarkt in 馃槄馃槀

2 dagen geleden

Reactie op Brouwie

Ja hier ook ziekgemeld vanwege de misselijkheid, ik kan niet eens een super ...
Erg he.. hoop dat het snel over is en dat we kunnen gaan genieten! 馃ゴ

2 dagen geleden

Dit hoort er helaas bij, hier hetzelfde馃ズ

2 dagen geleden

Ik ben 9 weken zwanger en voel me ook extreem moe en heel erg misselijk kan nergens van genieten eten ik leef momenteel op crackers en fruit en ik kan heel de dag slapen 馃槱
Ja heel herkenbaar dit, ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik voorbij het eerste trimester ben en me weer een beetje een normaal mens kan voelen. Zit nu aan de suprimal, dat werkt goed genoeg om niet verder af te vallen, maar het blijft geen feest. Ben ziekgemeld op het werk ook en heb zowat al mijn afspraken afgezegd omdat ik me vaak te beroerd voel... vandaag wel de eerste echo gehad en die was goed, dus ik moet echt onthouden waarvoor ik het doe en de hoop hebben dat het beter gaat worden.

2 dagen geleden

Hier werkt suprimal goed in combinatie met b6. Week 9 vond ik heftig, heb me ook 2 daagjes ziek gemeld. Nu in week 10 voel ik me een stuk beter en dat was mijn eerste zwangerschap ook zo. Week 12/13 was de misselijkheid toen weg! Dus even doorzetten en als je geluk hebt zal het snel beter gaan!

gisteren

Zooo herkenbaar! Hier ook al vanaf week 6 maar deze week was toch echt heel intens... hopelijk hebben we onze piek wat gehad en gaat het stilletjes minderen 馃馃徎

20 uur geleden

Hier ging het met 10 weken ineens veel beter. Zo veel beter dat ik meteen paniek had en dacht dat het niet goed zat 馃檲 daarvoor ook elke dag misselijk en overgeven. Echt bizar snelle verandering.