18 Reacties

13 uur geleden

Hier een christelijke aanstaande mama😊 mooi initiatief! En mooie woorden💞

13 uur geleden

Ik ben ook een christelijke moeder

11 uur geleden

Hii yes!!

11 uur geleden

Mooi! Ja, hier ook een christen 😊 Fijn dat er dan zo'n groepje is, je merkt toch dat je dan in bepaalde dingen net even anders staat, ofzo

11 uur geleden

Hier ook een christelijke mama, zwanger van de 2e 🥰

10 uur geleden

Ja hier ook! 🙋🏻‍♀️ zwanger van de derde

9 uur geleden

Jaaa ik ook! Momenteel 7+1 zwanger van ons eerste kindje

9 uur geleden

Hier ook christen. 1e baby, bijna 8 weken! Jesaja 60:22 is een prachtige vers ☺️
Hier ook een mama nu 9.2 weken zwanger van onze 1e kindje🌈👶💙🩷

8 uur geleden

Mooi dit topic! Ik ben ook christen :) leuk jullie te 'ontmoeten' ! Ik hou van Psalm 100 'Hij heeft ons gemaakt & Zijn trouw is van generatie op generatie' en van Psalm 139 'U weefde mij in de moederschoot enz' en 'het duister maakt het voor U niet duister'. Dat laatste bemoedigd me na een eerdere postpartum depressie (wat nu wel weer een beetje spannend is)

6 uur geleden

Ja! 🫶🏻 Zwanger van de tweede 🥰

5 uur geleden

Wat mooi! Ik ben ook christen. Na 2 miskramen weer in verwachting . Nu iets meer dan 8 weken. Morgen weer een echo, deze is extra spannend omdat het bij de voorgaande miskramen telkens mis ging rond deze periode🙏 Psalm 91 is een van mijn favorieten Wie in de schuilplaats van de Allerhoogste is gezeten, zal overnachten in de schaduw van de Almachtige. Ik zeg tegen de HEERE: Mijn toevlucht en mijn burcht, mijn God, op Wie ik vertrouw

5 uur geleden

Hoi! Ook een christelijke mama van 3 meiden. Nu 10+4 weken zwanger van de 4e. Afgelopen jaar een bbz en 3 miskramen gehad. Ik hoop dat het nu goed blijft gaan en heb er alle vertrouwen in dit keer. Heel leuk een groepje als deze. Een van mijn favorieten: Psalmen 46:6 God is in haar midden, zij zal niet wankelen; God zal haar helpen bij het aanbreken van de morgen.

5 uur geleden

Yes, moeder van 1 zoon van 6 jaar en nu zwanger van de tweede 10+0. En het is echt een wonder, We hadden moeite met zwanger raken bij de tweede en we zijn daarom naar een kinderwensdienst geweest. Door geloofsprediking en gebed die dag geloof ontvangen en alle obstakels opgeruimd en gelijk diezelfde avond was het raak!! Dus alle eer aan Jezus. 🙌

5 uur geleden

Hier ook een christelijke mama. Zwanger van haar 1e kindje.

4 uur geleden

Ik ben ook een christelijke aanstaande mama! Zo dankbaar voor dit wondertje! ❤️ ik ben nu 9 weken.

2 uur geleden

Hier ook! :) zwanger van de 2e (9+3) erg dankbaar!

2 uur geleden

Ja, hier ook! Zwanger van de 2e, 11 weken nu. Zoontje van 9 maanden.