5 Reacties
2 uur geleden
Ik heb een babynestje gekocht voor in de co sleeper.
Die kan je gwn wassen namelijk.
Ik wist het namelijk anders ook niet voor de co sleeper
2 uur geleden
Reactie op Babybaby001
Ik heb een babynestje gekocht voor in de co sleeper.
Die kan je gwn wassen ...
Heb ik ook naar zitten kijken, maar ik hoor vooral negatieve dingen qua veilgheid dus toch besloten niet te doen.
2 uur geleden
Er staan heel veel goede uitlegfilmpjes hiervan online als je even googlet. Ik heb lakentjes en een wollen deken (koud in huis voor winterbaby). Voor later een slaapzak. Is de kraamzorg al geweest voor de intake? Zij kan je hier ook mee helpen.
2 uur geleden
Reactie op Justadutchgirly
Heb ik ook naar zitten kijken, maar ik hoor vooral negatieve dingen qua vei ...
Oke
1 uur geleden
1. Een molton hoeslaken (niet een waterdichte ivm evt lekken kruik en dan brandwondgevaar)
2. Daaroverheen een gewoon hoeslaken
3+4. Dan een lakentje en dekentje erop. (Voor dekentje kun je kijken naar de tog waardes. Ik heb zowel dunnere als dikkere dekens. Evt kun je altijd een extra dekentje erop leggen.)
5. Onder het hoofdje adviseerde de kraamzorg me toen een hydrofiele doek: dubbelgevouwen met de open kant aan de bovenkant (dus de vouw zit richting voeteneinde). Deze leg je dus over het hoeslaken.
Ik weet dat op het forum wel de meningen verdeelt zijn over de hydrofiele doek ivm veiligheid. Maar ik deed het altijd wel, omdat je dan met evt wat melk teruggave alleen die hydrofiel hoeft te verschonen.
Babynestje erin zou ik persoonlijk niet doen, tenzij je baby stabiliseert met de kruiken en ze dus niet met neusje in de rand kan komen.