14 Reacties

12 uur geleden

Ik heb hetzelfde ik ben precies 30.4 maar het is niet normaal

12 uur geleden

Ik heb er ook enorm veel last van, ben morgen 32 weken. Morgen gelukkig op controle voor groei echo dus ik ga het meteen navragen voor mezelf want maak me nogal druk

12 uur geleden

Reactie op Shirley-v

Ik heb er ook enorm veel last van, ben morgen 32 weken. Morgen gelukkig op ...
Wil je het mij laten weten??? Ik heb pas de 17e me groei echo😩

12 uur geleden

Reactie op Deveney v Meerveld

Wil je het mij laten weten??? Ik heb pas de 17e me groei echo😩
Kan ik zeker doen hoor meid! Maar als je het echt niet vertrouwd, bel dan zelf ook he ipv jezelf gek maken xx

12 uur geleden

Ik voel ook al een tijdje een soort weeën soms. Maar toevallig gister een inwendige echo gehad en de baarmoedermond zat nog helemaal netjes dicht, dus het hoeft niks te betekenen

12 uur geleden

Reactie op Kaar375864

Ik voel ook al een tijdje een soort weeën soms. Maar toevallig gister een i ...
Druk op je vagina is geen weeen😆. Dat is vaak bekken pijn/banden pijn en gewoon echt druk van de zwaarte van de baby

12 uur geleden

Het zijn je bekkenbodem spieren die het zwaar hebben. Rustiger aan doen en tussen de middag even rusten en je voelt echt verschil.

12 uur geleden

Reactie op AnsJa

Het zijn je bekkenbodem spieren die het zwaar hebben. Rustiger aan doen en ...
Helaas werk ik nog en heb ik nog 2 kindjes dus echt rust zit er niet in!

12 uur geleden

Ja ik ook! Vooral bij het naar de wc gaan. Heb je het ook op bepaalde momenten?

11 uur geleden

Reactie op mamavandemeiden

Ja ik ook! Vooral bij het naar de wc gaan. Heb je het ook op bepaalde momen ...
Met naar de wc gaan ja maar ook gewoon met staan en was opvouwen etc💔

11 uur geleden

Reactie op AnsJa

Het zijn je bekkenbodem spieren die het zwaar hebben. Rustiger aan doen en ...
Ja precies dat, en voor bekkenpijn is de fysio echt een aanrader. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap hiervoor naar de fysio geweest en de oefeningen hielpen toen echt. Bij de tweede en nu bij de derde zwangerschap direct begonnen met weer dezelfde oefeningen en heb er nauwelijks last meer van. En dat is heerlijk, want bekkenpijn is echt heel naar.

11 uur geleden

Reactie op Elisa-Anna

Ja precies dat, en voor bekkenpijn is de fysio echt een aanrader. Ik ben bi ...
Wat zijn het voor oefeningen? Kan je dat sturen / vertellen :).

3 uur geleden

Ik heb helaas al sinds 4 maanden last van bekken instabiliteit en dat voelt aan als een continue druk daar beneden en alsof je elk moment je kind eruit kan persen, gek om te horen maar helaas is het allemaal normaal wat je voelt en hoort het echt bij de zwangerschap. Veel succes nog de laatste weken!

2 uur geleden

Hier hetzelfde! Die druk van onderen is echt verschrikkelijk soms... idd bij op het toilet zitten maar ook bij lang staan. Bekkenfysio helpt wel en houdingen afwisselen.