8 Reacties

gisteren

Misschien niet het beste voorbeeld, maar met bijna 42 weken een paar keer laten strippen, maar helaas geen effect. Had ook nog geen weke baarmoedermond en zat nog volledig potdicht. Dus het kan ook zijn dat het geen effect heeft. Qua gevoel viel het mij echt REUZE mee! Het deed geen zeer, ondanks dat ze flink aan het roeren was in een dichte baarmoedermond.

gisteren

Ik ben bij mij 2e kindje gestript omdat ik overtijd liep 41weken en mij eerste ook pas met 42weken kwam dus dit wilde ze voorkomen. Totaal 3x de eerste 2x had ik wel direct bloed/slijm verlies en na paar uur begon het te rommelen met krampen etc maar het zette toch niet door. En bij de 3e poging zijn we daarna een ijsje gaan eten en ff een rondje door het park gelopen en toen begon de bevalling wel echt dus denk dat het toen wel gelukt is? Ontsluiting had ik al 1 a 2 cm voor het strippen dat is ook handiger want dan kan ze er ook goed bij.

gisteren

Ik ben afgelopen maandag gestript toen was ik 39 weken. Het had bij mij meteen effect, in de zin van beetje bloedverlies toen het gebeurd was meteen. Na een paar uur begon ik zelfs als vruchtwater te verliezen en binnen 10 uur kreeg ik al weeën en begon mijn bevalling. Dus bij mij is het erg snel gegaan denk wel echt dat het meespeelde dat het mijn tweede kindje is.

19 uur geleden

Ik ben 2x gestript bij mn vorige zwangerschap maar zonder effect! Eén keer met 40 weken en daarna met 41 weken. Met ruim 41 weken werd ik uiteindelijk ingeleid met weeenopwekkers!

19 uur geleden

Bij mn eerste tussen de middag gestript omdat ik een week overtijd was. S avonds wat menstruatiekrampen/zere rug. S nachts begon het rustig met weeen. Einde van de middag (dag na het strippen dus) bevallen! Dus hier zeker effect gehad. Maar misschien maakt ook de termijn uit en gewoon of je lijf er wel/niet klaar voor is.

18 uur geleden

Bij de eerste 3x poging tot strippen gedaan. In de periode 40+1/41wkn. Maar alle 3 keer zonder succes omdat de baarmoedermond nog helemaal dicht zat. De laatste x met 41 weken had ik al wat weeën. Dit zette wel verder door en met 41+1 bevallen. Voor mij heb ik niet het idee dat de pogingen tot strippen wat gedaan hebben. Maar zoals al aangegeven alle 3 de pogingen kon de vk eigenlijk niks beginnen.

9 uur geleden

Bij mijn 1e gestript met precies 40 week ivm nierstuwing en 6u daarna begon de bevalling! Bij mij had het dus wel effect waar ik heel blij mee was, anders was het een inleiding geworden

8 uur geleden

Strippen kan alleen bij 1cm ontsluiting toch?