11 Reacties

2 dagen geleden

Hi, Ik liep hier ook tegen aan. Vooral omdat suprimal orale medicatie is. Ik heb andere gekregen in vorm van zetpil zodat je die niet door hoeft te slikken misschien kun je dat na vragen?
Hoi, ik was ook 2 weken lang helemaal ellendig en alleen maar in bed en niks eten. Begonnen met suprimal, een hele smorgens en een hele savonds. Eerste 3 dagen heel erg moe geweest maar het werkt voor mij super goed. Ben inmiddels begonnen aan het 5e doosje😊 Ik ben echt een slechte pillenslikker maar met een lepel appelmoes lukt het goed. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!

2 dagen geleden

Bij mij hielp het super voor 5 dagen ofzo. En nu lijkt het wel alsof het niet meer werkt. alsof ik imuun ben geworden🥲

2 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ik slik het 2 x per dag maar blijf erg misselijk en overgeven. De huisarts gaf bij mij nog de tip verse gember thee, dus dat vandaag maar proberen

2 dagen geleden

Hi, ik ben 10wkn van een tweeling en had hetzelfde. Vraag om zetpil metoclopramide, die werkte bij mij gelukkig wel! Succes!

2 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties! Ik ga maandag weer even bellen met de huisarts. Al hoop ik stiekem dat het vandaag of morgen beter gaat 🍀 zwanger zijn is zo alles behalve leuk

gisteren

Reactie op IesHeij

Hi, ik ben 10wkn van een tweeling en had hetzelfde. Vraag om zetpil metoclo ...
Hoe heb jij het gedaan nadat je moest stoppen met Metoclopramide? Je mag dat natuurlijk maar 5 dagen gebruiken.. ik ben er vandaag mee begonnen en kijk nu al op tegen het moment dat dat stopt

Reactie op Cynthia1245

Hoe heb jij het gedaan nadat je moest stoppen met Metoclopramide? Je mag da ...
In overleg met een arts (in mijn geval de gynaecoloog) mag je dat langer gebruiken.

gisteren

Reactie op Cynthia1245

Hoe heb jij het gedaan nadat je moest stoppen met Metoclopramide? Je mag da ...
Hi, ik ben pas laat begonnen met de metoclopramide.. een week was voor mij even voldoende gelukkig. Was rond week 7 dat ik het nodig had. Nu nog steeds veel misselijk maar heb wel even wat aan kunnen sterken
Suprimal deed bij mij ook niks helaas. Heb toen metoclopramide voorgeschreven gekregen ook dit deed niks. Heb toen een dag opname gehad voor uitdroging en daar heb ik emesefane in combinatie met metoclopramide. Dat gaat iets beter, nog wel misselijk en overgeven. Maar gelukkig niet zo extreem als daarvoor. Ben nu 9 +2.