310 Reacties

2 maanden geleden
Ik ben Cynthia en ik ben 26 december uitgerekend. Ik ben samen met mijn vrouw en heb op 4 april mijn eerste IUI behandeling gehad en gister een zwangerschapstest gedaan en deze is positief! Heel spannend allemaal. Dit wordt ons eerste kindje. Hopelijk gaat het allemaal goed. Over 3 weken heb ik de 7 weken echo. Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik vooral buikkrampen

2 maanden geleden
Mijn naam is Renske en ik ben 35 jaar oud.
Positieve test op de verjaardag van mijn overleden vader, 14 april. Mooi cadeau voor hem en voor ons.
Eerste zwangerschap! Over 3 weken eerste echo, tot die tijd voorzichtig blij. Wel moeilijk om nog niet aan de familie te vertellen.
Mijn partner heet Cas

2 maanden geleden
Haai mede (toekomstige) mama’s!
Ik ben Larissa, en volgens de eerste dag van mijn vorige menstruatie uitgerekend op 3 januari 2026….spannend!
Ik woon samen met mijn vriend Leon en samen hebben we een dochtertje van 1 jaar. Heel benieuwd naar ons nieuwe avontuur en straks natuurlijk ook naar 2 kindjes onder de 2 jaar! Maar het lijkt me super leuk als ze straks samen kunnen opgroeien 🥰

2 maanden geleden
Hoi hoi! Mijn naam is Jamie! 🍀 volgens mij uitgerekend op 5 januari, vandaag 22 april een positieve test voor het eerst van mijn leven! Ik ben morgen 23 april 11 jaar samen met mijn vriend, we zijn nu allebei 28!
IK VIND HET ZO SPANNEND!
Meer dames die onzeker zijn na andere verhalen in de omgeving en in deze app? ❤️🍀

2 maanden geleden
Hoi!
Maan naam is Annika
Mijn uitgerekende datum is nu 1 januari
Ik heb een vriend sinds bijna 11 jaar en een zoontje die over 1,5 week 1 wordt.
Ik ben super blij maar ook wat overvallen merk ik.
Voel me toch ook schuldig tegenover mijn zoontje dat er al zo snel een broertje of zusje komt. Dat hadden we ook niet verwacht want voor de zwangerschap van mijn zoontje bleek ik vervroegd in de overgang en bijna geen eicellen meer te hebben. Ik ben toen zwanger geworden de maand voor de ivf. Het advies voor een tweede was dan ook niet uitstellen en beginnen als mijn zoontje 1 is. Dat hebben we 1 maandje eerder gedaan en eigenlijk denkende dat het wel even zou duren, niet dus.
Ik ben best wel misselijk en moe dus nu al heel anders dan de eerste. Maar ook wel heel blij!

2 maanden geleden
Reactie op R.DR
Manifesteren om hierbij te mogen horen 🤞🏼🤍 miskraam in maart gehad, dus ...
Ik ga voor je duimen 💕

2 maanden geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Bo, en gisteren ochtend had ik een positieve test ( 13 dagen na mijn ovulatie)
Ik denk dat ik ergens begin januari ben uitgerekend.
Ik ben al bijna 5 jaar samen met mijn vriend, en beide zijn we 27 jaar oud.
Dit is voor mij mijn eerste zwangerschap en ik vind het inderdaad ook erg spannend! 💕

2 maanden geleden
Hoi allemaal,
Mijn naam is jennifer. Voor zover ik weet uitgerekend op 1 januari 2026 maar over 2 weken afspraak voor 1e echo. Ik heb een partner, zijn naam is jeffrey. Hij is 29 en ik ben 26. Helemaal blij mee. Maar we vinden het ook heel spannend. Ik kan het aardig over me heen laten komen hij zit nog een beetje met de hele verantwoordelijkheid die die nog een plekje moet geven.
Dit is ons eerste kindje.
Groetjes jennifer

2 maanden geleden
Hoiii,
Ik ben Daphne, volgens de eerste dag van mijn menstruatie ben ik uitgerekend op 7 januari 2026. Ik woon samen met mijn vriend Coen en hebben we een dochtertje van 3 jaar.
Ik heb 11 dagen geleden mijn eerste iui poging gehad. Mag donderdag officieel testen, maar testte vanmorgen licht positief.

2 maanden geleden
Hoi,
Ik ben Lisa. Woon samen met Roy waarmee ik 4 jaar samen ben. Hebben een dochter van 1. En 25 maart helaas een miskraam gehad waardoor de uitgerekende datum niet goed te zeggen is. Zelf denk ik rond 01/01/26.

2 maanden geleden
Fenna, 33 jaar
Uitgerekende datum volgens de apps: 5 januari
Ik heb een lieve partner Jeffrey
Nog geen andere kinderen, hopelijk wordt dit de eerste 🥰
Vorige week woensdag positieve test, we hadden het niet verwacht maar dan ineens was het wel raak!
Tijd gaat nu wel heeeeel langzaam
Vind het ook lastig om het niet teveel aan mensen te vertellen ook met de koningsdag en aankomend Bevrijdingsdag smoesjes om niet te drinken is lastig.
Hopelijk veel baby’s in januari!

2 maanden geleden
Michelle 36, ik woon in Florida, USA
Vandaag een positive test, waarschijnlijk ergens rond 10 Jan uitgerekend!!
Helaas vorige jaar 3 miskramen gehad en toen naar een fertility clinic geweest!!
Nu sinds January weer aan het proberen en zo blij, maar ook wel heel spannend en eng om blij te zijn!
Hopefully, is dit ons eerst echte kindje en mogen we hem of haar in January ontmoeten🙏💙🩷

2 maanden geleden
Jasmijn, 35 jaar, nl drenthe.
Getrouwd sinds 2021.
Eerste baby. We proberen het al 6 jaar, helaas zat mijn gewicht in de weg. Dus 2 jaar geleden maagverkleining gehad.
Toen vorig jaar was de kwaliteit van mn man laag. Nu via ICSI (IVF) na de 2e ronde eindelijk zwanger! 4 weken en 6 dagen.
Onze uitgetelde datum. 1-1-2026. ❤️
Wij hopen dat deze heerlijk nestelt en blijft zitten.