24 Reacties

17 uur geleden
Normaal ben ik er ook niet zo van maar kreeg n teken via filmpje op TikTok waar mn naam opeens gezegd werd terwijl niet in de live zelf zat en toen zeiden ze begin mei dat ik erachter kom dat ik in verwachting zou zijn en nu was het dus op 5 mei zo dat ik een positieve test in handen had ik vond het zo speciaal en gekkig want normaal geloof ik niet in dit soort dingen

17 uur geleden
Reactie op GelukkigeTulp (🌈baby januari 2026)
Normaal ben ik er ook niet zo van maar kreeg n teken via filmpje op TikTok ...
Wat grappig! Ik geloof er meestsl ook niet in maar dit is ZO toevallig! Die lives kom ik ook wel eens tegen op tiktok.

17 uur geleden
Ik was net ongesteld geworden en ging naar de winkel om spullen te halen voor in de dierentuin. De enige fles cola die er nog over was, was de fles met onze naam voor een meisje. Ik appte gelijk wat vriendinnen; het gaat lukken deze cyclus. Denk dus nu dat dit een meisje is (heb al 2 jongens), ben heel benieuwd!!

17 uur geleden
Reactie op Esmeeline
Ik was net ongesteld geworden en ging naar de winkel om spullen te halen vo ...
Oh deze vind ik heel mooi. 🥺

16 uur geleden
Ja wij hebben een naam voor een jongen en een meisje. Het zijn namen die je niet vaak hoort en toevallig keek ik lang leve de liefde en was in het ene appartement een man met de naam voor onze jongen en het andere appartement met de naam voor ons meisje

15 uur geleden
Hoihoi! Als een spirituele persoon zijn tekens heel bijzonder en zeker iets waar je op zou moeten letten tijdens je zwangerschap ben je extra gevoelig voor tekens en spiritualiteit ❤️ dus ik zou het zeker als een mooie teken zien!
Voor me eerste echo droomde ik over een jongentje met mooie felblauwe ogen kon het niet meer uit me hoofd krijgen dus we gaan het zien 🫶🏽

15 uur geleden
Wij zijn nu op vakantie en voor ons in het vliegtuig zat een meisje met dezelfde naam als wat wij in gedachte hadden voor een meisje, een naam die wij nooit horen, dus dat vonden wij wel een teken

14 uur geleden
Hoi, ik en mijn vriend zien overal ooievaars als we ergens zijn. Ik krijg dan altijd wel het gevoel dat het goed is, aangezien een ooievaar staat voor een nieuw begin en gezien word als ‘degene die de kinderen brengt’, tenminste dat werd ons vroeger verteld 😅

13 uur geleden
In mijn vruchtbare week (in de cyclus dat ik zwanger werdt) scheen het zonnetje in het restaurant alleen op mij. 2 weken later een positieve test. 🫶

11 uur geleden
Ik had al een tijd voor mijn zwangerschap (enkele weken na de geboorte van mijn tweede) het gevoel dat het kindje dat ik nu draag al bij mij was. Ik heb ook meerdere dromen gehad van de geboorte van dit kindje voor ik zwanger was. Het voelt al die tijd als een jongen. Geen duidelijke tekenen overigens, meer een heel sterk gevoel.

8 uur geleden
Als nuchter spiritueel persoon ontvang ik altijd veel signalen. Ik ga er serieus nog een boek of podcast aflevering over maken.
Hoe dan ook, Toen mijn vriend het twee jaar geleden niet geloofde dat het mogelijk raak zou zijn die maand en om een duidelijk signaal vroeg, stapte hij uit de auto en stond er een ooievaar voor zijn neus.
Helaas is het toen wel op een mk uitgelopen.
Vervolgens was het niet makkelijk om weer zwanger te worden, maar hebben tekens mij altijd geholpen om vertrouwen te houden. 🙏🏼
Ik trok bv deze kaart de eerste keer dat we in de wachtkamer zaten van het ziekenhuis om te starten met het fertiliteitstraject.

8 uur geleden
Ahhh dit is zo mooi om te horen dat er meerdere vrouwen zo spiritueel ingesteld zijn 🫶🏽 dacht dat ik de enigste was voelde me bijna gek 😊!
Ik krijg regelmatig tekens in me droom heel veel engelenummers overal heel bijzonder

5 uur geleden
Reactie op Helloooworldddd
Ahhh dit is zo mooi om te horen dat er meerdere vrouwen zo spiritueel inges ...
Ik vind het ook wel tof om te lezen dat er meer vrouwen zijn met singalen/tekenen. Dit was eigenlijk mijn eerste en ik ben toch eigenlijk wel overtuigd dat het een jongen is. Over een maandje weten we het 😂

4 uur geleden
Reactie op MeerieVeerie
Ik had al een tijd voor mijn zwangerschap (enkele weken na de geboorte van ...
Dit herken ik! Altijd gedacht dat ons gezin uit twee kindjes zou bestaan. Na de geboorte van onze tweede had ik het gevoel alsof er nog iemand op ons aan het wachten was, alsof ons gezin nog niet af was. Mijn man heeft dit ook een paar keer uitgesproken. Even later werd ik (op een eigenlijk onmogelijk moment) zwanger. Nog steeds wennen aan het idee, maar vond dit wel apart dat we dat gevoel toen zo sterk hadden terwijl de wens er niet per se was

3 uur geleden
Reactie op RL93
Ik weet niet of het perse een teken is, maar ik heb al 3x gedroomd dat ik e ...
Zo spannend dit!! Ik had ook dromen dat ik een tweeling had en uiteindelijk was het een tweeling helaas een vanishing twin :( maar ik duim voor je🫶🏽🤗

3 uur geleden
Echt spiritueel niet, maar wel een "hoe is het mogelijk". Ik had een sollicitatiegesprek bij een bedrijf waar veel oud collega's werken, gesprek was ook met allebei oud collega's en eerder gezellig bijkletsen dan serieus solliciteren. Ik liep die kantoorruimte binnen en er staat een beeld van een ooievaar in de hoek vd kamer... Omdat ik ze al kende wilde ik eerlijk zijn over onze kinderwens, maar ik gaf ook aan niet zo naïef te zijn dat ik verwachtte dat het in 2x raak zou zijn. En ja hoor, 2e keer 🤭 inmiddels een leuke baan en binnenkort vertellen dat ik eind van het jaar met verlof ga hahah

3 uur geleden
Reactie op RL93
Ik weet niet of het perse een teken is, maar ik heb al 3x gedroomd dat ik e ...
Laat je weten of je dromen kloppen? 🥰

3 uur geleden
Reactie op Wijwenseneenkindje
Echt spiritueel niet, maar wel een "hoe is het mogelijk". Ik had een sollic ...
Aaaah ja echt hoe is het mogelijk! Heel leuk wel 💕