5 Reacties

2 weken geleden

Mijn verloskundige zei tegen ons dat het perfect was dat het hartje snel klopte met 7/8 weken. Ze zei dat wanneer het hartje traag zou kloppen dit vaak geen goed teken was. Het hoort snel te kloppen. Dus ik hoop zo voor je dat alles goed is! Komt vast goed🥰

2 weken geleden

Misschien ben je gewoon minder ver dan je dacht, heb je je eisprong duidelijk? Bij mij met 6 weken was hij ook nog traag. Daarna met 8 weken perfect. 🍀

2 weken geleden

Helaas hier geen goede afloop bij hetzelfde verhaal. Wij dachten ook 8 weken te zijn, maar het vruchtje had een grootte van 6,5 week en het hartje klopte te langzaam. Anderhalve week later op de volgende echo was het hartje gestopt met kloppen✨. Ik hoop heel erg dat het goed gaat bij je! Ik heb verhalen gelezen waarbij het goed is afgelopen. Ik duim voor je.

2 weken geleden

Reactie op NinaX

Helaas hier geen goede afloop bij hetzelfde verhaal. Wij dachten ook 8 weke ...
Hier dezelfde ervaring helaas. Mijn embryo groeide niet op schema maar te langzaam 🌈. Moest toen ook 2 weken later terugkomen maar toen was het vruchtje zelfs gekrompen. Voor topicstarter ga ik heel erg duimen dat dit niet het geval is en ze je te ver hebben ingeschat ❤️

11 uur geleden

Reactie op RebelseMaan850781

Mijn verloskundige zei tegen ons dat het perfect was dat het hartje snel kl ...
Klopt inderdaad, het hartje hoort echt al snel te kloppen met 7 weken, als dit niet t gevoel is is t vaak al niet een goed teken!🥺😞