900 Reacties
5 maanden geleden
Ik ook vandaag de hele dag honger. Als ik eet, zit ik snel vol en 10 minuten later “denk ik” dat ik weer een hele koe op kan.
5 maanden geleden
Reactie op MiniKuif
Ik ben ook zo misselijk continu. Het lijkt dan ook steeds of ik honger heb ...
Ja dat dus!
5 maanden geleden
Onwijs moe, geen trek in eten en heb zo avonddienst tot 23u bah. Collega's kunnen me wat, ik zet wel n keukenhulp/extra zorg bij mij neer vanavond want anders val ik echt halverwege de avond om waarschijnlijk 😐
5 maanden geleden
Ik wil huilen maar ik moet niet huilen. Ik vind mezelf zielig maar ik vind mezelf ook een dikke aansteller. Ik wil kunnen uitrusten maar ik vind mezelf ook een luie donder… herkenbaar? 🥲
5 maanden geleden
Vannacht heel slecht geslapen, ik had een hele pijnlijke steek in mijn linkerzij, kon het niet goed plaatsen. Maar was wel angstig en onrustig. Nu is het wat minder maar er spoken dan rare dingen door je hoofd als blindedarm of buikvlies… ik hoop dat met mn kleintje alles goed gaat. Komende week de 13 weken echo.
5 maanden geleden
Heel moe maar ook super spannend; cadeautjes zijn binnen en vanavond m’n vader het nieuws vertellen🥰
(Kraskaartje en een voorleesboekje)
5 maanden geleden
Reactie op Boekie93
Haha ja heel herkenbaar. Vooral dat huilen 😂 Ik vraag elke dag aan mijn ma ...
Hahaha nou ook dat! Hoe vaak ik mezelf betrap dat ik hardop zeg ik wil huilen maar het vervolgens niet doe 😂
5 maanden geleden
Oef de emoties en misselijkheid is ughhhh.
Nu heel veel moeite met of we de NIPT test wil doen, daarnaast nog de 13 en 20 weken echo. Duurt even maar wel echt om over na te denken zeg! Het lijkt zo eng om mogelijk te horen dat iets niet goed is… iemand ervaring?
5 maanden geleden
Reactie op Eerstezwangerschapfingerscrossed
Ik wil huilen maar ik moet niet huilen. Ik vind mezelf zielig maar ik vind ...
Jaa hier nog nooit zo lui geweest, ik ga amper de deur uit! 😂
5 maanden geleden
Bloed en bloed chagrijnig. Mijn schoonouders wonen bij ons in ivm de zorg na hun operaties die ik doe alleen wat zijn die mensen vervelend sinds ik zwanger ben 🙈
5 maanden geleden
Reactie op WinterWonderland
Jaa hier nog nooit zo lui geweest, ik ga amper de deur uit! 😂
En als ik wel de deur uit ga, ben ik zooo moe. Maar ook zo trots dat ik dan helemaal verbaasd ben dat mijn partners geen slingers heeft opgehangen omdat ik naar de jumbo ben gegaan. Hallo? Het is een wonder?!
5 maanden geleden
Ik, maar ook mijn vriend, moet nog even wennen aan deze versie van mezelf 😂😭.
Sinds een week extreem moe, avondeten smaakt me niet, irriteer me aan alles en vooral werk (waarvan in ieder geval 2 avonddiensten per week) staat me zo tegen 🥴. Oohja, en trek in een wijntje. Verder heel dankbaar hoor 😂🫶🏻
5 maanden geleden
Heel erg toe aan weekend, ben op... pff.. en maar doorgaan😅 en vind eigenlijk iedereen irritant op t moment. Ben niet echt de leukste versie van mezelf
5 maanden geleden
Pff vannacht zo slecht geslapen en vandaag zo niet vooruit te branden.. heb me voor het eerst 'ziek' gemeld op werk. Voelde echt als een spijbeldag, maar was zo moe en blegh. Voel me soms zo'n aansteller en ben dan zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben! Wel stiekem blij met onze 6 maanden oude pup. Kom ik tenminste nog een beetje buiten!
5 maanden geleden
Reactie op Eerstezwangerschapfingerscrossed
En als ik wel de deur uit ga, ben ik zooo moe. Maar ook zo trots dat ik dan ...
Hahahaha slingers. Wat grappige zou zijn, als hij dat zou doen zou ik echt chagerijnig worden 🤣