6 Reacties

2 dagen geleden

Wat vervelend dat je zo kortademig bent! Maagzuur kan ook ook astma en hoesten uitlokken, zelfs als je geen zuurbranden hebt. Bij mij hielpen Rennies goed tegen de kortademigheid. En anders zou ik even contact met je (long)arts opnemen of er misschien andere mogelijkheden zijn, sterkte 😘

2 dagen geleden

Niets zo vervelend dan benauwdheid en daardoor ook nog eens niet goed kunnen rusten. Helaas geen tips. Wel wil ik je heel veel sterkte wensen ❤️

2 dagen geleden

Ja, heel vervelend! Ben eergister naar t ziekenhuis gegaan omdat ik t heel benauwd had en last had van mn longen (heb begin dit jaar een longembolie gehad) en had ongeveer dezelfde klachten dus was bang dat ik weer een propje had (meer kans in zwangerschap) maar gelukkig was er niks aan de hand, misschien een griepje of indd de baby! Dus heb helaas ook geen tips, mocht je je echt niet goed voelen bel je VK misschien heeft ze wat tips 💙🩷

2 dagen geleden

Dit klinkt wel als iets wat je met een arts moet bespreken. Ik ben zelf astmatisch en onder behandeling van een longarts, maar die is er vrij duidelijk onder, benauwdheid in die situatie betekent contact opnemen.

gisteren

Wat vervelend om te lezen! Ik zou toch voor de zekerheid een (beginnende) longontsteking uitsluiten bij je huisarts of het zh. Ik heb vorige winter zonder zwangerschap lang deze klachten gehad en heb ook astma. Toen kreeg ik plots hele hoge koorts en bleek het een longontsteking te zijn. Wat bedoel je met geen goede hoest? Sterkte, ik weet hoe belemmerend deze klachten zijn.

13 uur geleden

Ik heb hier ook hele erge last van , ik kan niet plat liggen of onderuit gezakt want dan krijg ik geen lucht voor me gevoel .. afgelopen maandag had ik een MRI scan voor m’n lever , ze hebben me tot drie keer toe plat gelegd en kussens onder m’n billen maar ik dacht dat ik stikte dus deze kon niet doorgaan .. ik had deze klachten ook bij m’n vorige zwangerschap en toen heb ik op de spoedeisende hulp gelegen op verdenking van een longembolie ( dit was gelukkig niet het geval ). Erg vervelend dat je deze klachten hebt en dat nog eens bovenop je astma. Sterkte