4 Reacties

12 uur geleden

Hoii jaa! Hier ook bijna 10 weken en je hcg is nu op ze hoogst dus je lichaam kan heel snel veranderen en is heel gevoelig is normaal馃馃徑

12 uur geleden

Ik herken niet perse deze situatie precies, maar heb helaas wel geleerd dat het echt per dag en soms zelfs per uur kan verschillen. De afgelopen drie dagen waren bij mij ook top, kon alles eten, vanochtend kwam ik beneden en ineens weer overgeven.. Geen peil op te trekken.

12 uur geleden

Ik herken dit van mijn vorige zwangerschap toen ik met 5 weken ineens mega ziek was en idd zelfs water er weer uit kwam. Die situatie moet overigens niet te lang duren, dus het is wel goed om even te overleggen met de HAP en bijvoorbeeld ORS te nemen. Of een andere drank als die wel blijft zitten. Naar hoor, bij mij duurde het destijds gelukkig wel maar een dag of 2/3. Leek dus bijna op buikgriep. Beterschap!!

11 uur geleden

Ja herken ik zeker! Hier ook vanaf week 6/7 constant misselijk, maar niet overgeven. Vorige week bij 10 weken ineens 1 dag twee keer overgegeven. Dit leek een soort omslagpunt want daarna leek het met de misselijkheid per dag beetje beter te gaan! Nu 11 weken dus hopelijk loopt de misselijkheid op zijn eind 馃馃徏