40 Reacties

3 dagen geleden

Hee, Dit is meer oud bloed als het donker bruin is is het geen probleem. Ik heb dat ook gehad met 6 wegen zwanger. Verloskundige zei dat dit geen kwaad kon. En dat klopte week erna naar de echo geweest en een kloppend hartje gezien🥹. Ik dacht echt dat dat wat ik zag het embryo was😅 Mocht je je toch zorgen maken stuur je verloskundige gerust een berichtje. Zij heeft mij toen ook erg gerustgesteld

3 dagen geleden

Hier nog een foto van eerder vandaag ook…

3 dagen geleden

Ah ik snap je zorgen! Bij mijn miskraam bij 8 weken zag je duidelijk een embryo, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn volgens mij. Ik zou gewoon de verloskundige bellen of ze voor maandag nog een plekje hebben! Hopelijk is het goed🙏

3 dagen geleden

Hoi hoi, Het is heel vervelend! Ik. Ben momenteel 9 weken zwanger maar heb wekelijks bloedverlies en niet eens weinig ook😅 + grote stolsels. Ik mag dan meteen een echo laten maken, wellicht dat jij dat ook kan/mag? Het ziet er niet uit als een miskraam lijkt meer oud bloed. Heb je ook buikkrampen?

3 dagen geleden

Reactie op Kbr01

Hoi hoi, Het is heel vervelend! Ik. Ben momenteel 9 weken zwanger maar heb ...
Ja ik heb wel een klein beetje kramp en ook in de onderrug. Maar niet zo erg als bij een menstruatie. Ik weet ook niet meer zo goed of ik mezelf nou gek maak of niet… haha. Ik zou over 2 weken pas een echo hebben maar heb hem nu komenden maandag.
Hi, het hoeft volgens mij niks te zijn! Gewoon de VK bellen, hopelijk kan die je geruststellen. Mijn miskraam begon wel op deze manier, maar die ging wel echt gepaard met extreme menstruatiekrampen. Ik duim voor je ❤️

3 dagen geleden

Reactie op Kbr01

Hoi hoi, Het is heel vervelend! Ik. Ben momenteel 9 weken zwanger maar heb ...
Jij hebt dus al een echo gehad met “zo veel bloed en stolsel” en bij jou is er niks aan de hand?

3 dagen geleden

Reactie op RustgevendeVogel752972

Ja ik heb wel een klein beetje kramp en ook in de onderrug. Maar niet zo er ...
Fijn dat je eerder kan! Lichte krampen kan natuurlijk ook normaal zijn! Omdat je baarmoeder natuurlijk groeit. Ik denk zelf dat het geen miskraam is hoor!

Reactie op Eerstezwangerschapfingerscrossed

Hi, het hoeft volgens mij niks te zijn! Gewoon de VK bellen, hopelijk kan d ...
Overigens klinkt het bot, maar het vruchtje als miskraam herken je oprecht. Die voelt wat harder. Bij mij was het echt een soort pingpongballetje

3 dagen geleden

Jij hebt dus al een echo gehad met “zo veel bloed en stolsel” en bij jou is ...
Ja zeker! Ik heb zowat om de paar dagen een echo gehad omdat ik mega veel bloedverlies had. Stroomde zowat tussen me benen naar beneden 😂😅 Ook omdat ik zwanger ben geworden met een IVF traject houden ze mij extra in de gate ..

3 dagen geleden

Helaas word het steeds helderder van kleur 😔

3 dagen geleden

Helaas word het steeds helderder van kleur 😔
Ik zou toch even bellen. Ik vind het persoonlijk best veel en licht. Misschien ook beter voor je eigen rust. Stress is ook niet fijn voor je kleintje. Liefs
Gewoon even bellen, echt doen!

3 dagen geleden

Ik hoor straks of er plek is bij de verloskundige voor een Echo! Helaas is het bloedverlies erger geworden en steeds lichter!

3 dagen geleden

Ik hoor straks of er plek is bij de verloskundige voor een Echo! Helaas is ...
Oh nee toch.. ik hoop dat alles goed is😪 houd je ons op de hoogte?

3 dagen geleden

Ooh ik hoop dat je snel terecht kunt! Ik zou me toch ook zorgen maken, al heb ik geen ervaring met miskraam. Sterkte!❤️

3 dagen geleden

Sterkte, is ga ik voor je duimen 🙏

2 dagen geleden

Hoe is het nu meis?

2 dagen geleden

Hoe gaat t met je?🥹💕

2 dagen geleden

Reactie op PrachtigeZebra224139

Hoe is het nu meis?
Het is erg onzeker! Zeg hebben veel HCG gevonden in mijn bloed maar geen vruchtzakje tijdens de echo. Morgen moet ik terug komen. Ze denken aan een buitenbaarmoedelijkezwangerschap helaas….