Haha, vanwaar dat sterke voorgevoel? 😊
Ik ben 7+5 en weet het echt nog niet. Soms denk ik dat het een jongetje is en soms dat het een meisje is. Ik heb al een zoon.
Zo grappig he dat voorgevoel. Ik ben nu 9+4 en heb erg het gevoel dat dit een meisje gaat worden haha. Bij de andere 2 kinderen ook een sterk voorgevoel gehad en daar had ik ook gelijk. Ik ben benieuwd!
Als ik naar m'n klachten kijk en dat moet geloven, dan zou ik zeggen meisje. Alleen ik roep altijd; we krijgen een jongetje als t lukt.. roep ik al jaren. Ik heb echt geen idee meer nu🤭
Ik heb kwa voorgevoel eigenlijk geeen idee, bij m’n eerste zwangerschap wist ik gelijk dit word een jongen. Maar ik voel me het tegenovergestelde van de vorige zwangerschap. Dus ergens denk ik stiekem gelinkt aan symptomen dat het een meisje word
Ik heb een jongen en heb een perfecte zwangerschap gehad had vaak niet eens in de gaten dat ik zwanger was.
Nu heel snel vermoeid vaker misselijk snel vet haar etc dus mijn onderbuik gevoel zegt meisje echter maakt het mij verder niks uit
Heb een zoon en die zwangerschap was echt een droom. Ik voelde me prachtig, was een bom van energie, had overal zin in.
Nu ben ik alleen maar misselijk, voel ik me lelijk, smaakt echt niks me.. dus ik denk nu een meisje😂
Vorige kes rheel sterk voorgevoel voor een jongen. Dat bleek te kloppen.
Nu weet ik het nog niet. Mijn man denkt een meisje... maar volgens mij hoopt hij dat gewoon stiekem.