389 Reacties

Heel leuk🍼

vorige maand

Wat leuk!! Hier ook een Januari 2026 baby ♡ gefeliciteerd allemaal ♡ wanneer hebben jullie je eerste echo?

vorige maand

Leuk! Hier 4 januari, 19 mei de eerste echo met 7+1😊

Reactie op Trotsemamatobe1993

Wat leuk!! Hier ook een Januari 2026 baby ♡ gefeliciteerd allemaal ♡ wannee ...
Wij hebben pas vrijdagavond positief getest en hadden dus eigenlijk op 19 mei de intake bij de gynaecoloog om een traject op te gaan starten 🤭 hopelijk kan dat om worden omgezet naar de eerste echo🥹

vorige maand

Reactie op Mama-San

Gefeliciteerd!! Heb je die datum berekend met een uitrekenenculculator van het internet?

vorige maand

Reactie op EnthousiasteMomToBe

Wij hebben pas vrijdagavond positief getest en hadden dus eigenlijk op 19 m ...
Wauw, wat mooi! Wij hebben vrijdagochtend positief getest ♡! Hebben 1,5 jaar in een traject gezeten dus zijn zooo blij dat het gelukt is. Wat fijn dat dit bij jullie niet meer nodig is!

Wauw, wat mooi! Wij hebben vrijdagochtend positief getest ♡! Hebben 1,5 jaa ...
Aaah wat speciaal, mega gefeliciteerd 🥹🥹🥹

vorige maand

Aaah wat speciaal, mega gefeliciteerd 🥹🥹🥹
Dankjewel!! Jij ook!! ♡ nog wel heel onwerkelijk hoor. Heb jij dat ook? Ik ga voor jullie duimen! ♡

vorige maand

Reactie op Mama-San

Ik ook 😍 en ook 19 mei de eerste echo 🥰

vorige maand

Hoe leuuuk! Vandaag positief getest voor ons eerste kindje, kan het nauwelijks geloven. 7 januari op mijn eigen verjaardag uitgerekend. ( volgends alle apps ) Dinsdag gelijk bellen voor onze eerste echo 🥹.

vorige maand

Mijn uitgerekende datum is 7 januari en 23 mei hebben we de eerste echo. 1 maand na een miskraam weer zwanger maar super spannend🍀

Dankjewel!! Jij ook!! ♡ nog wel heel onwerkelijk hoor. Heb jij dat ook? Ik ...
Jaaaa, echt ontzettend! Kijk zo uit naar de echo

Reactie op Anoniem7

Mijn uitgerekende datum is 7 januari en 23 mei hebben we de eerste echo. 1 ...
Aaah wat intensief! Maar gefeliciteerd

vorige maand

Aaah wat intensief! Maar gefeliciteerd
Dankjewel!

vorige maand

Inderdaad na een week nog steeds onwerkelijk! 23e eerste echo! 🤞

vorige maand

Hebben jullie trouwens last van klachten? Merk dat ik niet echt veel symptomen heb en hier best onzeker door ben..

vorige maand

Reactie op Anoniem7

Mijn uitgerekende datum is 7 januari en 23 mei hebben we de eerste echo. 1 ...
Ik ga mee duimen ♡♡♡

vorige maand

Wat leuk! Volgens de berekening 7 januari uitgerekend. Dinsdag gelijk bellen voor de eerste echo afspraak🙏🏻 🤍

vorige maand

Leuk! Hier uitgerekende datum van 6 januari. Geheel onverwachts, we zouden de eerst volgende cyclus met de eerste IUI poging beginnen na ruim 1,5 jaar proberen voor ons tweede kindje. En dan nu ineens raak. Zo onwerkelijk 🫣🥰 maar ben echt heel bang en onzeker nog dat het misgaat. Meer mensen hier last van?

vorige maand

Reactie op WillemijnX

Leuk! Hier uitgerekende datum van 6 januari. Geheel onverwachts, we zouden ...
Herken dit zo erg, hier ook zwanger geraakt doormiddel van een traject (hebben er 1,5 jaar over gedaan!) Heb ook hele tijd het gevoel dat ik klachten moet voelen, zodat het goed zit. Heb jij hier ook last van? Gefeliciteerd voor jou! ♡