471 Reacties

vorige maand

Ja! Ik als goed is 20 januari. Ik vind het allemaal super spannend merk ik, er gebeurt veel in mn lijf, de vorige keer is precies een jaar geleden en dat is uiteindelijk een natuurlijke miskraam geworden toen ik ongeveer 5 weken was. Dus bij elke kramp word ik een beetje zenuwachtig, al voelt alles dit keer ook wel weer anders en probeer ik positief te blijven. Hoe voel jij je?

vorige maand

Reactie op Sjahrzad

Ja! Ik als goed is 20 januari. Ik vind het allemaal super spannend merk ik, ...
Wat ontzettend naar van je miskraam zeg! Ik duim met je mee dat het nu wel goed gaat😊geen erge symptomen? Ik ben eigenlijk alleen wat moe en opgeblazen haha. Eerste keer zwanger ooit, dus heel spannend

vorige maand

Reactie op Aimée95

Wat ontzettend naar van je miskraam zeg! Ik duim met je mee dat het nu wel ...
Ooooh maar super mooi en bijzonder is het he, gefeliciteerd nog 💞 Ja hier ook opgeblazen, ook wel echt zere borsten en ongelofelijk moe, goede reden om even vertroeteld te worden 🤪

vorige maand

Reactie op Sjahrzad

Ooooh maar super mooi en bijzonder is het he, gefeliciteerd nog 💞 Ja hier ...
Jaa echt heel bijzonder! Jij ook nog gefeliciteerd 💕 wanneer heb jij je eerste echo? Jaa dat is wel een voordeel aan dit!

vorige maand

Hi, ik ben op mijn verjaardag, 25 januari, uitgerekend. Zit nog wel in spanning want aankomende dinsdag is m'n nod. Na 2 eerdere vroege miskramen hoop ik dat het nu goed blijft gaan 🤞🏽🤞🏽🤞🏽
Hier voor nu de 22e, super spannend na een MA. Heb ook totaal geen symptomen, hopelijk gaat het deze keer goed 😊

vorige maand

Hier de 23e 🙋🏻‍♀️ vandaag achter gekomen!

vorige maand

Hi! Ik de 21e volgens mijn eigen berekening! Heel spannend! Veel last van lage rugpijn. Voelt trekkerig tot in de billen. Is voor mij de 2e maar lijkt wel of ik het nu spannender vind dan eerst!

vorige maand

Wij denken ook rond deze periode. Ergens tussen 20-24e :) Afgelopen najaar een miskraam bij 9 weken, toch ook wel veel spanning nu merk ik.. Nou goed, ik probeer maar tegen mezelf te zeggen dat ons lijf wel weet wat het moet doen 🙂. Hele mooie tijd gewenst allemaal, met gezonde kindjes!

vorige maand

Hoi, Ik heb gisteren ook mijn positieve test gehad. Ik heb in september een missed abortion gehad en ik vind het allemaal ook allemaal super spannend en onwerkelijk om nu weer zwanger te zijn. De uitgerekende datum zou 21 januari zijn

vorige maand

Hoi dames, maak me toch wel een beetje zorgen .. testte op 11 mei 1-2 en nu 5 dagen later nog steeds 1-2 hoelang mag dit duren? Of betekend dit weinig goeds ?

vorige maand

Hoi dames, maak me toch wel een beetje zorgen .. testte op 11 mei 1-2 en nu ...
Meestal duurt dit echt wel een tijdje! Bij de een stijgt hcg sneller dan de ander. Ik zou over 2/3 dagen nogmaals testen😊
Haai. Hier ook rond die periode uitgerekend. Na eigen berekening kom ik uit op 20 januari. Vind het allemaal erg spannend na mijn miskraam van afgelopen januari. Hopelijk blijft deze plakken.

vorige maand

En als je je veel zorgen maakt, gewoon even de verloskundige bellen en vragen of je eventueel een bloedtest mag doen. Maar deze vraag onder elk bericht zetten is beetje overdreven😊

vorige maand

Reactie op Aimée95

En als je je veel zorgen maakt, gewoon even de verloskundige bellen en vrag ...
Willen ze niet, mag pas komen met 7/8 weken.

vorige maand

Ik sluit graag aan. Volgens de berekening is mijn uitgerekende datum 22 januari 🤍🧸.

vorige maand

Niet iedereen maakt ook dezelfde hoeveelheid HCG aan! Lopen je normale testen wel mooi op?

vorige maand

Reactie op Mila999

Niet iedereen maakt ook dezelfde hoeveelheid HCG aan! Lopen je normale test ...
Klopt, ik dacht misschien dat er een maximaal aantal dagen tussen mocht zitten dat je naar 2-3 gaat .. ( zie foto ) voor de testen

vorige maand

Klopt, ik dacht misschien dat er een maximaal aantal dagen tussen mocht zit ...
Hij loopt mooi op hoor! Hij is zichtbaar duidelijker. Sommige meiden testen pas een paar dagen na NOD met 2-3! Zolang je testen oplopen zou ik me er niet te druk om maken, zo min mogelijk stress 🥰

vorige maand

In mijn eerste zwangerschap testte ik op 12DPO ook 1-2 weken en pas bijna een week later 2-3 weken. Mijn kind wordt dit jaar 3. Ook nu weer test ik bij 4+3weken (zou nu 16dpo zijn) een 1-2 weken op de clearblue. Je testuitslagen zeggen niks. De een maakt langzamer hcg aan dan de ander. En ook een goed oplopende test hoeft niks te zeggen en kan wel degelijk tot een miskraam leiden. De eerste weken zijn gewoon super spannend. Meer of minder testen beïnvloedt niet de uitkomst dus zou het lekker niet meer doen als je er duidelijk zo veel stress van krijgt :)