482 Reacties

vorige maand
Hebben jullie je al aangemeld bij de verloskundige? En is er al een echo gepland?

vorige maand
Hey!
Ik ben 9 januari uitgerekend, denk ik! ❤️
Nog geen VK gebeld zelfs, maar zou wel graag een vroege echo willen dus was wel van plan komende week te bellen. En jij?

vorige maand
Reactie op BehulpzameCeder627646
Hey!
Ik ben 9 januari uitgerekend, denk ik! ❤️
Nog geen VK gebeld zelfs, ...
Wat leuk en spannend! Ik heb de verloskundige ook nog niet gebeld. Ik ben waarschijnlijk 11 januari uitgerekend. Ik zou heel graag (en weet ook 100% zeker dat dit mag ivm de geboorte van ons zoontje na 15 weken zwangerschap) een vroege echo willen. Alleen zou dat net voor onze vakantie zijn (20/5 gaan we weg). Stel dat het niet goed is wil ik niet dat het onze vakantie verpest. Dus wij hebben besloten om gewoon rond de 8 weken de eerste echo in te plannen. Wel mega spannend!

vorige maand
Reactie op Tessa 35
Hallo allemaal! Ik ben 9 januari uitgerekend en ga morgen de VK bellen om e ...
Spannend! Ik ben benieuwd wanneer jullie een echo krijgen!

vorige maand
Reactie op Chaoticgaelle
Wat leuk en spannend! Ik heb de verloskundige ook nog niet gebeld. Ik ben w ...
Fijn dat je dit deelt! Ik ben ook verloren :( 3 kindjes zelfs . Een keer een miskraam en 2 keer een afbreking met 15 en 16 weken. Dus ik snap heel goed hoe je je voelt! De 13 weken echo heb ik ook al zo in mijn hoofd gepland dat ik die na de vakantie doe, ook al is het later, omdat ik het niet aan kan nog eens slecht nieuws te krijgen en een vakantie af te zeggen (was vorige keer zo).
En 8 weken is alsnog vroeg he ❤️

vorige maand
Fijn dat je dit deelt! Ik ben ook verloren :( 3 kindjes zelfs . Een keer e ...
Oh wat heftig zeg een miskraam en twee keer een afbreking. Mag ik vragen op basis waarvan de afbrekingen gedaan zijn (ik zal er nooit over oordelen).
Ja de echo’s vond ik altijd heel leuk maar ik merk nu toch dat er een zwart randje aan zit omdat er bij Mateo 💫 bij elke echo meer onzekerheid kwam en uiteindelijk dus slecht nieuws (hij had triploïdie). Ben ook benieuwd hoe ik de echo’s nu ga vinden of dat ik er een soort van trauma aan heb overgehouden haha.
8 weken is inderdaad nog vroeg maar het liefst zou ik met 6/6,5 week een echo krijgen 🙈.

vorige maand
Lieve Mateo ♡. Wat vreselijk verdrietig voor jullie. Wanneer is hij geboren?
Ik had precies dezelfde ervaring, ons zoontje Mosi is in 2020 geboren met idd ook triploïdie. Elke echo werd het erger! Ons dochter Ananiya is met 15 weken geboren afgelopen oktober, een hele ernstige hartafwijking die geen kans op leven gaf.
Ik denk echt dat ik wel een soort trauma aan echo's heb. Zie er zo tegenop... maar we komen er niet onderuit ben ik bang. Ik vind wel vooral de 13 weken echo eng, jij ook?

vorige maand
Hi allemaal. Ik ben waarschijnlijk 14 januari uitgerekend. Doordat wij een ziekenhuis traject hebben gehad heb ik afgelopen week al wel contact gehad met het ziekenhuis. Met 7 weken krijg ik de 1e echo.

vorige maand
Hoi allemaal! Ik ben nu volgens m’n eigen berekening 7 januari uitgerekend, maar dacht join toch deze groep 😊. Ik heb ook een ziekenhuistraject gehad (PGT ICSI) en heb week 7 (21 mei) mijn eerste echo in het UMCG!

vorige maand
Reactie op Positievelings
Hoi allemaal! Ik ben nu volgens m’n eigen berekening 7 januari uitgerekend, ...
Oh spannend! En heftig traject lijkt mij zeg die ICSI/PGT. Fijn dat de echo al gepland is. En de uitgerekende datum staat vast toch? Aangezien je ICSI hebt gedaan veranderd dat niet.

vorige maand
Reactie op OnverschrokkenVallei277653
Hi allemaal. Ik ben waarschijnlijk 14 januari uitgerekend. Doordat wij een ...
Welkom! Leuk en spannend. Fijn dat je al contact hebt gehad met het ziekenhuis. Afwachten tot die eerste echo!

vorige maand
Lieve Mateo ♡. Wat vreselijk verdrietig voor jullie. Wanneer is hij gebore ...
Hij is op 4 maart geboren. We zijn erg snel weer zwanger maar ik had niet anders gewild eigenlijk. Ach wat verschrikkelijk is dat en wat toevallig dat hij ook triploïdie had. Die echo’s inderdaad, ik weet het niet. Zolang ik geen echo heb gehad, kan er ook niks mis zijn. Zo denk jij denk ik ook of niet?
Wat heftig zeg dat jullie dochter een ernstige hartafwijking had. Dan snap ik helemaal dat je niks meer met echo’s hebt. Ook echt 2 keer dikke vette pech. Dikke knuffel voor jou! 🩷
Ik vind alle echo’s eng maar de 13 weken echo en de 20 weken echo zie ik echt tegenop. Aan de ene kant denk ik, moeten we er dan wel voor kiezen, en aan de andere kant denk ik: ik wil ook niet zo erg mijn kop in het zand steken.

vorige maand
Reactie op Tessa 35
Ik voel me goed maar ben af en toe wel misselijk en heb al dagen een opgezw ...
Die krampen heb ik ook! En dan ben ik steeds bang dat ik ‘ongesteld’ wordt, omdat ik de vorige cyclus een vroege miskraam had.

vorige maand
Reactie op Tessa 35
Ik voel me goed maar ben af en toe wel misselijk en heb al dagen een opgezw ...
Wel echt standaard vervelende zwangerschapskwaaltjes zeg. Ik ben sinds vandaag misselijk en heb ook af en toe lichte krampen. Ik ben wel echt bang bij elke kramp die ik voel dat het mis gaat helaas.

vorige maand
Reactie op PrachtigeZebra224139
Die krampen heb ik ook! En dan ben ik steeds bang dat ik ‘ongesteld’ wordt, ...
Vervelend is dat hé! Die eerste weken zijn verschrikkelijk