10 Reacties
5 uur geleden
Melkachtig heb ik eigenlijk altijd gehad, nooit heel waterig ofzo.
5 uur geleden
Reactie op CompetenteLelie648667
Melkachtig heb ik eigenlijk altijd gehad, nooit heel waterig ofzo.
Heb sinds net beetje dik melkkleur afscheiding op me inlegkruisje gezien heb een foto van gemaakt om na te vragen aan de VK normaal was het waterig heb nog na vandaag 8 dagen voor de bevalling vraag me af of dit een bevallingprocess is die in gang komt lijkt niet op een slijmprop in iedergeval (teminste dat denk ik)
4 uur geleden
Bij mij is de afscheiding nu ook wat melkachtiger geworden sinds week 38, was daarvoor inderdaad meer waterig! Ik ben nu 38+6, zal er denk ik bijhoren 鈽猴笍
3 uur geleden
Reactie op Deveney v Meerveld
Kan ook een slijmprop zijn of stukje ervan!
Ohh moet ik me zorgen erover maken denk je? heb er een foto van maar vind het goor om te plaatsen haha
3 uur geleden
Reactie op Lisanne_98
Bij mij is de afscheiding nu ook wat melkachtiger geworden sinds week 38, w ...
Heb het vandaag 1x gehad tot nu toe zou het een deel van slijmprop kunnen zijn? 馃槵馃槵
2 uur geleden
Mijn afscheiding is de hele zwangerschap melkachtig geweest. Kan een deel van je slijmprop zijn nu maar dat zegt niets over wanneer je bevalling gaat beginnen.
2 uur geleden
Reactie op Goncaisikli
Heb sinds net beetje dik melkkleur afscheiding op me inlegkruisje gezien he ...
Aaahhh okey, nouja misschien omdat je zelf anders gewend bent kan dit wel een deel van slijmprop etc zijn of ermee vermengd. Ik heb het zelf echt de hele zwangerschap melk/vla achtig dus voor mij is het vrij normaal. Alleen de toename de laatste paar weken is veeeeel meer.
33 minuten geleden
Reactie op Droomvlucht
Mijn afscheiding is de hele zwangerschap melkachtig geweest. Kan een deel v ...
Heb laag rugpijn nu na dat ik dat heb gekregen
31 minuten geleden
Reactie op CompetenteLelie648667
Aaahhh okey, nouja misschien omdat je zelf anders gewend bent kan dit wel e ...
Me dochter was prematuur geboren 36+3 waardoor ik dit niet heb meegemaakt dus dit is allemaal nieuw voor mij ook 馃槄