15 Reacties

5 uur geleden

Nee niet te vroeg ik heb dat al gedaan 馃憖馃榾

5 uur geleden

Ik ben dit van plan tijdens mijn verlof te doen, dus vanaf week 34. Maar moet zeggen dat het ook al wel kriebelt!

5 uur geleden

Nee hoor ik hen t ook al gewassen dus . Maar goed ik krijg dan ook met 36 weken een keizersnede . Maar t geeft niks als t nu al wast hoor. 馃槆

4 uur geleden

Gewoon doen als je het dan ook stofvrij kan opbergen. Ik ga pas rond 36 weken wassen want verwacht dan dat de commode en babykamer klaar zijn.

4 uur geleden

Ik ga wassen in mijn verlof, vanaf week 35. Ik zou niet zeggen dat het nu al te vroeg is mits je het goed kan opbergen.

4 uur geleden

Ik heb bijna alles al gewassen en gestreken in de kast! Ik ben rond 28/29 weken begonnen. Ik heb veel last van bekkenpijn en weet niet hoe ik er over een aantal weken aan toe ben. Het geeft me rust dat ik dat taakje al zo goed als klaar heb
Ik zou gewoon al beginnen met wassen, beter te vroeg dan te laat

4 uur geleden

Lekker toegeven aan je nesteldrang!

Reactie op VurigeLicht352255

Nee hoor ik hen t ook al gewassen dus . Maar goed ik krijg dan ook met 36 w ...
Hi! Mag ik vragen waarom je met 36 weken al een keizersnede krijgt?

3 uur geleden

Alles ligt hier al een tijdje gewassen in de commode. Ik ben bijna 33 weken en sinds 27 weken ligt alles klaar. Ik heb geen zorgeloze zwangerschap en loop veel in het ziekenhuis, veel bekkenpijn en nog een peuter rond rennen dus wilde alles lekker op tijd klaar hebben! Zou gewoon beginnen als ik jou was;)

3 uur geleden

Ik ben nog niet begonnen maar ik zou het gewoon doen als je het wil! Ik vroeg me af moet je alles strijken? Of kan je het gewoon wassen en daar bij laten?

3 uur geleden

Reactie op Lienus

Ik ben nog niet begonnen maar ik zou het gewoon doen als je het wil! Ik vro ...
Ik heb begrepen dat gewoon wassen genoeg is. Ik heb afgelopen weekend alles alvast lekker gewassen, ik ben nu 31 weken. Nu weet ik ook meteen goed wat we nog hebben van de eerste en wat we nog moeten aanvullen qua kleding.

3 uur geleden

Al gedaan allemaal met 28 weken begonnen

2 uur geleden

Gewoon mee beginnen wanneer jij wilt! Ik zou niet pas met 34-36 weken doen, je weet niet hoe je je dan voelt of hoe t er dan voor staat. Ik ben afgelopen dagen begonnen, heb nu alle bed spulletjes en hydrofiele doeken klaar. Ga deze week alle kleding doen 馃グ.

2 uur geleden

Reactie op Mama van 3 meisjes 馃┓

Hi! Mag ik vragen waarom je met 36 weken al een keizersnede krijgt?
Mijn placenta ligt voor de uitgang helaas. Dus mijn zoontje kan niet via de gewone weg eruit en mag dus ook niet te ver indalen ivm bloedingen...dat willen ze voorkomen dus vandaar dat jaxx eerder gehaald moet worden.