24 Reacties

vorige week

Hoihoi ik zat een week geleden precies zoals jou verschrikkelijk ook nog met all inclusive ik leefde op salades, fruit en snoep 😵‍💫, de vliegreis was nog verschrikkelijker probeer ervan te genieten🤗❤️🥺

vorige week

Hoe hou je dit vol?! Hoe ziet dagelijks uit bij je daar

vorige week

Ja zelfde… wij zouden aankomende zaterdag gaan maar gaan waarschijnlijk niet. Denk er niet echt te van kunnen genieten en vind het dan zonde van de vakantiedagen. De vakantie is helaas geboekt en betaald en kan niet meer worden gewijzigd, maar als ik me ellendig voel wil ik het comfort van thuis. Als we alsnog gaan verlies ik dubbel denk ik. We zouden gaan glampen, misschien als het een luxe hotel was dat het anders was geweest maar denk het alsnog niet eigenlijk. First thing in de ochtend is nu strompelend Brinta maken, dat kan niet op vakantie. Kun je het nog wijzigen? Tweede trimester is denk ik een stuk leuker. Of hoeveel weken ben je? Misschien dat je tegen de tijd wel aan de betere hand bent?
Ik heb zelf mijn vakantie naar Athene helaas een aantal dagen vantevoren gecancelled, het ging simpelweg niet. Dan had ik me alleen maar dagen slecht gevoeld en was ik vooral op de hotelkamer gebleven, laat staan de vliegreis idd met die misselijkheid... dan vond ik het toch prettiger om thuis te zijn. Hopelijk gaat het het tweede trimester beter en kan ik dan nog een paar weekjes ergens met de auto heen. Misschien niet leuk om te horen, maar hopelijk worden jou kwaaltjes op tijd minder erg dat je toch nog kan gaan en ervan kan genieten.

vorige week

Hier met hetzelfde dilemma, wij vertrekken dinsdag al. Zie heel erg op tegen de vliegreis en ben bang niet te kunnen genieten. Maar vind annuleren ook een grote stap.
Wij hebben in juli vakantie en nog niks geboekt, twijfelen ook over wat we gaan doen

Reactie op nvdw1993

Ja zelfde… wij zouden aankomende zaterdag gaan maar gaan waarschijnlijk nie ...
Ik ben vandaag precies 8 weken. Dinsdag eerste echo! Ik voel me zo sinds een week. Wijzigen zit er niet in denk ik 😢 maar je hebt groot gelijk! Niks fijner dan het comfort van thuis als je je zo voelt..

vorige week

Waarom vraag je geen medicatie bij de huisarts? Werkt bij mij mega goed. Ik kan m’n dagen nu acceptabel doorkomen.

vorige week

Reactie op Ylse-xxx

Waarom vraag je geen medicatie bij de huisarts? Werkt bij mij mega goed. Ik ...
Wat voor een medicatie heb je?

Reactie op Ylse-xxx

Goeie tip!! Dat ga ik dinsdag meteen doen!

vorige week

Hi, ik ben nu op vakantie en voel me hier een stuk beter. Lig de halve dag op een strandbedje en rust veel uit. Wie weet helpt de ontspanning bij jou juist ook wel! Liefs 🌞

Reactie op Daphne.Dae

Hi, ik ben nu op vakantie en voel me hier een stuk beter. Lig de halve dag ...
Dat klinkt heel hoopgevend! Dankjewel en geniet van je vakantie ☀️

vorige week

Bij mijn vorige zwangerschap heel misselijk en kreeg toen emesafene... Dat hielp wel wat om het dragelijker te maken. Nu lukt het me nog zonder medicatie. Misschien dat jullie er wat aan hebben.

vorige week

Reactie op Ylse-xxx

Wil je niet bang maken. Maar ik heb al 3 verschillende medicatie gehad en lig nog steeds misselijk op de bank...

vorige week

Reactie op RL93

Wil je niet bang maken. Maar ik heb al 3 verschillende medicatie gehad en l ...
Ik ook, niks werkt
Ik vertrek morgen, ik heb het meeste last in de ochtend. Heb eigenlijk alles in huis gehaald wat ik me kon bedenken: acupunctuur bandjes tegen misselijkheid, gembercapsules, reispilletjes van de apotheek. We gaan het maar gewoon proberen en het beste ervan maken. Het was te prijzig om te annuleren en we dachten eigenwijs geen annuleringsverzekering nodig te hebben🙈

vorige week

Reactie op AangenamePauw

Wat voor een medicatie heb je?
Amesafene. Ik lees dat het bij sommige niet werkt, maar bij mij juist heel goed! Gebruikte het in mijn vorige zwangerschap ook. Zeker de moeite waard om te proberen! 😉
Wij twijfelde ook, ik zit nu in Curacao en ben echt super misselijk.. ‘s nachts overgeven en zelfs pilletjes werken niet.. wij hebben echt spijt dat we gegaan zijn. Puur ook vanwege de terugvlucht waar ik heel erg tegenop zit.. Maar dit verschilt denk ik per persoon zo erg!

2 dagen geleden

Hoe gaat het met je? Ik ben erg blij dat ik ben gegaan, hebben nog een aantal dagen hier maar het warme weer is heerlijk en in ieder verblijf is er wel een airco. Mensen lijken hier veel beter op voorbereid dan in een NL. Ik ben vooral s'ochtends misselijk, inmiddels 7+3 weken dus tegen de tijd dat we smiddags een activiteit gaan doen is het weg. Ik neem meteen een gembercapsule s'ochtends en heb reispilletjes, dat lijkt tot zover wel te werken.
Ik ben dinsdag bij de verloskundige geweest en heb aangegeven dat ik echt enorm misselijk ben. Ik ben nu begonnen met tabletjes Suprimal (reistabletten) op advies van de verloskundige. Ik moet zeggen dat dit een enorm verschil voor me maakt. De scherpe randjes zijn eraf. Ik heb nog steeds geen trek in eten maar ben er niet meer zo misselijk van. Heel fijn!