25 Reacties
gisteren
Wat vervelend!
Warme thee en tegelijk peren eten, helpt bij mij. Of lauw/warm water met citroen op een lege maag in de ochtend opdrinken. Heb ook wel eens een eetlepel pure olijfolie genomen, toen het vastzat. Ik kon na 15/20 minuten normaal weer poepen. Hopelijk heb je wat aan de tips!
gisteren
Twee dingen die ik heb gedaan bij verstopping;
(1) Chinees eten
(2) Hele dag vezelrijke groenten (omelet met spinazie en avocado, salade met als basis boerenkool, broccoli uit de oven als snack etc).
Het werkte beide vrij goed en snel, maar zelf geef ik nu voorkeur aan zoals andere aangeven wat lijnzaad in de ochtend en standaard wat meer groenten door de dag heen.
gisteren
Pruimensiroop van Roosvice. 2 tot 3 glaasjes per dag. Werkt perfect👌🏻
gisteren
Veel kiwi’s, havermout en probiotica 😉. Maar verstopping blijft regelmatig voorkomen helaas (ten minste bij mij wel, ik
heb me er een beetje bij neergelegd )
gisteren
Voor een snelle oplossing: Iberolax. Kun je bij de drogist kopen. Zijn zakjes met poeder die je in water of een andere drank kan oplossen. Heeft geen smaak. Een paar uur later zal er wat op gang komen.
En voor een permanentere oplossing vooral goed veel drinken, vezels eten en blijven bewegen.
19 uur geleden
Psylliumvezels! Gewoon bij Kruidvat te koop. Staat bij de dieetvoeding. Veel water bij drinken. Werkt bij mij beter dan alle andere middelen. En ik doe er een scheutje roosvicee pruimen bij (dan is het makkelijker weg te krijgen haha).
18 uur geleden
Reactie op Zustergeluk
Psylliumvezels! Gewoon bij Kruidvat te koop. Staat bij de dieetvoeding. Vee ...
Dit! Werkt echt goed. Ik neem ze met sinaasappelsap om ze weg te krijgen.
13 uur geleden
Hee vervelend! Bij mij helpt lopen heel erg als ik weereens verstopt zit ga ik een stukje wandelen (nouja inmiddels waggelen) en dan komt het vaak wel los