27 Reacties

2 weken geleden

Wat vervelend voor je zeg.. als je nu 7 weken bent, hooguit een week teruggezet zou je wel iets moet kunnen zien. Wat zei je verloskundige?

2 weken geleden

Reactie op Renaissance

Wat vervelend voor je zeg.. als je nu 7 weken bent, hooguit een week terugg ...
Ik moet volgende week terug komen. ik vind het heel raar, want 8 mei is zeker al 4 weken geleden dus ik denk dan dat er wel wat te zien moet zijn.. de verloskundige zei het kan beide kanten op gaan. Ze kon niet zeggen hoe ver ik was aangezien er nog niet echt iets duidelijks was. Maar ze zag wel een beginnende zwangerschap.

2 weken geleden

Reactie op BlijeKikker814535

Ik moet volgende week terug komen. ik vind het heel raar, want 8 mei is zek ...
Ach, wat naar dat het zo onduidelijk is! Ik hoop voor je dat er volgende week meer te zien is. 馃崁

2 weken geleden

Reactie op Renaissance

Ach, wat naar dat het zo onduidelijk is! Ik hoop voor je dat er volgende we ...
Dankjewel馃挄

2 weken geleden

Heb dit ook gehad. Had op 3 mei mijn eerste positieve test en op 21 mei mijn eerste echo hier was niet echt iets op te zien. Alleen een mogelijk vruchtzakje. Vandaag heb ik weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat.

2 weken geleden

Reactie op Marietjeee

Heb dit ook gehad. Had op 3 mei mijn eerste positieve test en op 21 mei mij ...
Ik duim voor je馃馃徎 laat me weten hoe het was

2 weken geleden

Hii! Ik ken dit! En ik heb dit gehad bij mijn recente miskraam, mijne groeide tot 6 weken ongv en daarna stopte het helaas :( het is nog niet telaat ze gaan je vragen om af te wachten en dat zou ik ook doen want je weet maar nooit.. ik duim voor je blijf volhouden鉂わ笍

2 weken geleden

Reactie op Helloooworldddd

Hii! Ik ken dit! En ik heb dit gehad bij mijn recente miskraam, mijne groei ...
Dankjewel ik probeer me rustig te houden maar het is zooo moeilijk.

2 weken geleden

Dankjewel ik probeer me rustig te houden maar het is zooo moeilijk.
Ja ik begrijp je volledig. Je wilt duidelijkheid en een mooi einde en niet wachten in zorgen, stress echt niet teveel stressen want er kan veel veranderen in een paar dagen tijd lieverd.. wanneer is je vervolg afspraak?

2 weken geleden

Reactie op Helloooworldddd

Ja ik begrijp je volledig. Je wilt duidelijkheid en een mooi einde en niet ...
Volgende week donderdag 12 juni

2 weken geleden

Ze wou over 2 weken doen, alleen heb ik gevraagd of het eerder kon, aangezien er volgende week echt meer te zien moet zijn..

2 weken geleden

Heb je een inwendige echo gehad of een uitwendige echo?

2 weken geleden

Reactie op Veer21

Heb je een inwendige echo gehad of een uitwendige echo?
Beide, en er was op beide niks te zien

2 weken geleden

Ik duim voor je 鉂わ笍

2 weken geleden

Misschien was je eisprong wel stuk later, ik had met 5 weken en 4 dagen ook een echo, en had ook alleen een vruchtzak en zwangerschapsring (dit was overging 23 mei). Dus het zegt niks! 馃グ hopelijk heb je volgende week een mooie echo! Met wat meer zekerheid. Ik had 9 mei een positieve 1e test, en ook langere cyclus. Ik heb vanavond weer nieuwe echo dan moet ik rond 7+1 zitten.

2 weken geleden

Reactie op M馃┓

Misschien was je eisprong wel stuk later, ik had met 5 weken en 4 dagen ook ...
Ik heb 8 mei mijn eerste positieve test gehad..

2 weken geleden

Ik heb 8 mei mijn eerste positieve test gehad..
Heb je een lange cyclus ? Want dan kan t gewoon hoor dat je stuk minder ver bent dan je denkt vanwege late innesteling

2 weken geleden

Reactie op M馃┓

Heb je een lange cyclus ? Want dan kan t gewoon hoor dat je stuk minder ver ...
Ik dacht altijd gewoon een 28 dagen cyclus te hebben. Maar ik ben deze x zwanger geraakt direct na de miskraam of naja zonder menstruatie ertussen.

2 weken geleden

Ik dacht altijd gewoon een 28 dagen cyclus te hebben. Maar ik ben deze x zw ...
Oooh ja dan is t gokken .. vaak na een miskraam, is je cyclus wel in de war en kan je dus wel een lange cyclus hebben! Ik zou volgende week afwachten en echt nog niet teveel zorgen maken 馃┓

2 weken geleden

Reactie op Marietjeee

Heb dit ook gehad. Had op 3 mei mijn eerste positieve test en op 21 mei mij ...
Weet je al meer?