13 Reacties

2 dagen geleden

Ik volg even 😊

2 dagen geleden

Ik volg ook even. Na mijn vorige bevalling heb ik van alles geprobeerd maar niks zat comfortabel en bood voldoende bescherming behalve luiers met kraamverband erin🤣 Ik was van plan dit gewoon weer te doen tenzij iemand DE tip heeft.

2 dagen geleden

Ik volg ook even

2 dagen geleden

Volg!🫣

gisteren

Het vrouwelijk voelen zou ik toch even loslaten... De eerste paar dagen na de vorige bevalling waren netbroekjes echt de fijnste oplossing. Zodra ik over kon op normaler maandverband ben ik overgestapt op normaler ondergoed. De katoenen dameshipsters van Hema vond ik toen het fijnste en draag ik nu ook nog in de nachten. Ook de second skin hipsters van Hema vind ik fijn, maar dan wel met weer wat dunner maandverband. Overdag heb normaliter ook strings aan.

gisteren

Je zal je nergens vrouwelijk in voelen met een kraamverband die je elk uur misschien wel moet verwisselen omdat je zoveel bloed verliest 😅 Ik heb de Madys van de zeeman . Zitten fijn en gebruik ze na m’n bevalling als broekje over m’n panty’s

gisteren

Bij depostpartumbox.nl heb je speciaal post partum ondergoed die heel luchtig is en makkelijk draagt na de bevalling. Niet perse heel vrouwelijk maar denk dat comfort nu even voorop staat na de bevalling. Ondergoed is nu ook in de aanbieding daar met 33 % korting dacht ik. Past ook makkelijk kraamverband in en is erg luchtig en naadloos. Misschien idee om daar eens te kijken. Ze hebben wel meer handige dingen voor na de bevalling!
Dankjewel voor de tips! Met vrouwelijk bedoel ik niet: mij sexy voelen. Maar ik hoop iets comfortabels te vinden tussen de boxershort van mijn man en mijn string. Wat inderdaad goed werkt voor kraamverband.

gisteren

Ik vind die van de zeeman fijn, de Linda en Jane. Met een kantje aan de bovenzijde, nog enerzijds te doen. En niet al te duur voor een onderbroek die je daarna niet veel meer zal gebruiken.

gisteren

Reactie op Kim11112023

Ik volg ook even. Na mijn vorige bevalling heb ik van alles geprobeerd maar ...
Welke luiers heb je toen gebruikt? Ik wil er voor mezelf voor de zekerheid ook een paar kopen maar weet niet zo goed wat ik moet kopen.

11 uur geleden

Ja, sluit me aan bij meerdere berichten heel vrouwelijk voel je je na de bevalling niet. Ik liep in de boxers van mn man, daar passen die onscharmant grotte inlegkruizen in, zitten lekker hoor over je ineens lege buik en als het katoen is ook nog best zacht..

1 uur geleden

Reactie op Suusje1990@

Welke luiers heb je toen gebruikt? Ik wil er voor mezelf voor de zekerheid ...
Kruidvat!