2 Reacties
7 uur geleden
Ik vind benzine altijd al lekker ruiken, maar word nu ook mega gelukkig van bijvoorbeeld de geur van nagellak, lijm en heb de neiging om krijtjes op te eten en aarde. Dat doe ik niet, maar zou ik echt bijna doen.
Onze dochter heeft kinetisch zand en dat vind ik nu zo heerlijk om vast te houden. Het kapot hakken van stenen, het horen van lopen over gruis in klusprogramma's, daar begin ik letterlijk van te knarsentanden.
Ik probeer deze bizarre klachten te temperen met het eten van wortels. Die aardse smaak, in combinatie met de structuur en heel af en toe een korreltje zand, maakt me echt gelukkig.
Ook tandenpoetsen met een "juiste tandpasta" werkt hier goed.
Heb dit nu een goede maand.
Mijn ijzervoorraad is te laag en ik denk dat het daarmee te maken heeft.
Normaal gesproken krijg ik kippenvel van krijt op een krijtbord, zand vasthouden e.d. dus het is een heel rare gewaarwording.
6 uur geleden
Omg ik had precies hetzelfde, ook met die geur en het kauwen van sponzen, en dacht echt dat ik gek was, haha. Ik had ook een te laat ijzer gehalte waarvoor ik medicatie heb gekregen. Ik had het niet aan elkaar gelinkt maar nu ik de medicatie slik heb ik die klachten ook niet meer.