235 Reacties

Vandaag geweest en bleek 8.3 te zijn ipv 7.2 maar alles is goed gelukkig wat een opluchting. Ik was bloed zenuwachtig

4 weken geleden

Reactie op VerrukkelijkeOrkaan688019

Vandaag geweest en bleek 8.3 te zijn ipv 7.2 maar alles is goed gelukkig wa ...
Oh dat scheelt bijna een week joh! Maar wat fijn dat alles goed is!馃グ

4 weken geleden

Gisteren 8 weken echo met verrassing

Reactie op RebelseMaan850781

Oh dat scheelt bijna een week joh! Maar wat fijn dat alles goed is!馃グ
Jaa je leest zoveel negatieve dingen, en het is natuurlijk ook niet altijd vanzelfsprekend allemaal. Dus heel blij Dat het ons gegund is

Reactie op Babyvantol

Wauw een extra wondertje! 馃グ馃槏

4 weken geleden

Links met 6+1 en rechts met 7+1 馃グ bij beide kloppend hartje gezien

4 weken geleden

Ze zeiden 7+6 volgens mijn eigen berekening was het 7+4 maar was goed kloppend hartje

3 weken geleden

7w 5d Met een regelmatige sterkte hartslag

3 weken geleden

Reactie op Babyvantol

Gefeliciteerd! Mag ik vragen hoe jouw zwangerschapstesten waren? Licht of juist donker?

3 weken geleden

7 weken gisteren en kloppend hartje

3 weken geleden

Vanochtend de eerste echo gehad! Was zo super bang en onzeker馃ス maar gelukkig was alles goed! T hartje klopt goed ben zo dankbaar na 8 jaar 馃槏馃ス (Ben 7+5 trouwens)鈾ワ笍

3 weken geleden

Wat vinden jullie? 6+4 en kloppend hartje!

3 weken geleden

Maandag 1e goeie echo gehad! We zagen ons kleintje zelfs wat bewegen 馃グ iets verder gezet dan mijn eigen berekening. 11 juni de termijnecho! Dus ben heel benieuwd.

3 weken geleden

Mijn 6+5/7 echo! De 18de weer voor de 10/11 weken echo maar een sterk kloppend hartje uitwendig

3 weken geleden

Hooi dit is mijn eerste zwangerschap na een miskraam en mijn 1e echo 馃グ 6 w 4 dagen

3 weken geleden

Bovenste foto van 12-05-2025. Onderste foto van 22-05-2025. Volgens het ziekenhuis zou ik op de 22-05 op 6w 3d zitten. Zelf twijfel ik of dit klopt. 2 juni heb ik een afspraak bij de verloskundige dan hoor ik ook de uitgerekende datum.

3 weken geleden

Uitwendige echo.. vandaag ben ik precies 7 weken (zwanger na IVF) maar op de echo loopt hij/zij een dag voor 馃ス鉂わ笍
Hierbij mijn eerste echo van 6 weken ongeveer met kloppend hartje zie zelf weinig in vergelijking met jullie echo鈥檚

3 weken geleden

Reactie op SC1999

Links met 6+1 en rechts met 7+1 馃グ bij beide kloppend hartje gezien
Hoe kan het dat jullie met 6 weken al een echo mogen doen?

Reactie op AlGri

Hoe kan het dat jullie met 6 weken al een echo mogen doen?
Ik had eigenlijk met 8 weken pas een echo maar heb zelf een pretecho geboekt afgelopen zaterdag omdat ik het door de stress allemaal even niet meer aan kon zien ik was eigenlijk 7 weken maar volgens echo in de 6 馃榾