235 Reacties

4 weken geleden
Vandaag geweest en bleek 8.3 te zijn ipv 7.2 maar alles is goed gelukkig wat een opluchting. Ik was bloed zenuwachtig

4 weken geleden
Reactie op VerrukkelijkeOrkaan688019
Vandaag geweest en bleek 8.3 te zijn ipv 7.2 maar alles is goed gelukkig wa ...

Oh dat scheelt bijna een week joh! Maar wat fijn dat alles goed is!馃グ

4 weken geleden
Reactie op RebelseMaan850781
Oh dat scheelt bijna een week joh! Maar wat fijn dat alles goed is!馃グ
Jaa je leest zoveel negatieve dingen, en het is natuurlijk ook niet altijd vanzelfsprekend allemaal. Dus heel blij Dat het ons gegund is

4 weken geleden
Reactie op Babyvantol
Gisteren 8 weken echo met verrassing

Wauw een extra wondertje! 馃グ馃槏

4 weken geleden
Ze zeiden 7+6 volgens mijn eigen berekening was het 7+4 maar was goed kloppend hartje

3 weken geleden
Vanochtend de eerste echo gehad! Was zo super bang en onzeker馃ス maar gelukkig was alles goed! T hartje klopt goed ben zo dankbaar na 8 jaar 馃槏馃ス
(Ben 7+5 trouwens)鈾ワ笍

3 weken geleden
Mijn 6+5/7 echo! De 18de weer voor de 10/11 weken echo maar een sterk kloppend hartje uitwendig

3 weken geleden
Hooi dit is mijn eerste zwangerschap na een miskraam en mijn 1e echo 馃グ 6 w 4 dagen

3 weken geleden
Uitwendige echo.. vandaag ben ik precies 7 weken (zwanger na IVF) maar op de echo loopt hij/zij een dag voor 馃ス鉂わ笍

3 weken geleden
Hierbij mijn eerste echo van 6 weken ongeveer met kloppend hartje zie zelf weinig in vergelijking met jullie echo鈥檚

3 weken geleden
Reactie op AlGri
Hoe kan het dat jullie met 6 weken al een echo mogen doen?
Ik had eigenlijk met 8 weken pas een echo maar heb zelf een pretecho geboekt afgelopen zaterdag omdat ik het door de stress allemaal even niet meer aan kon zien ik was eigenlijk 7 weken maar volgens echo in de 6 馃榾