16 Reacties

2 dagen geleden

Ja echt verschrikkelijk. Maandelijks heb ik wel eentje. Na seks met of zonder condoom. Als ik ga zwemmen mijn andere dochter. Verkeerde ondergoed aan heb wissel ook zeker na 4/5 per dag van ondergoed. Draag wel Katoen. En soms gewoon zomaar uit het niks. ☹️

Reactie op Jeni020

Ja echt verschrikkelijk. Maandelijks heb ik wel eentje. Na seks met of zond ...
Vind het ook echt vervelend en volgens mij heb ik bijna elke week weer eentje en het heefr een milde geur ik heb het nooit laten testen of het echt vaginale schimmel is eingelijk

2 dagen geleden

Ik ook! Niet laten testen, maar in het verleden vaker gehad. Zijn niet zo vervelend en heftig als toen, maar heb er bijna iedere dag wel wat last van en dit houdt nu al 4 weken aan...gebruiken jullie iets ervoor?

Reactie op 3lisa

Ik ook! Niet laten testen, maar in het verleden vaker gehad. Zijn niet zo v ...
Nee ik gebruik nu niks maar heb het nu ook echt vaak, ik las wel dat suiker het kan voeden en momenteel eet ik best veel zoettt Maar wordt echt gek van dat brandende gevoel en de geur die er bij komt vooral na gemeenschap

2 dagen geleden

Reactie op EerbiedigePlaneet132416

Nee ik gebruik nu niks maar heb het nu ook echt vaak, ik las wel dat suiker ...
Bij ons is er helaas weinig activiteit. Het voelt absoluut niet prettig met de jeuk en pijn...

2 dagen geleden

Reactie op 3lisa

Ik ook! Niet laten testen, maar in het verleden vaker gehad. Zijn niet zo v ...
Toch even langst de dokter. Ik heb er tijdje geleden zalf voor gekregen en een pil

Reactie op Shirley-v

Toch even langst de dokter. Ik heb er tijdje geleden zalf voor gekregen en ...
Is het daarna nog terug gekomen?

2 dagen geleden

Is het daarna nog terug gekomen?
Ik heb 1malig een pil aan de onderkant erin moeten doen, en 5 dagen smeren (lichtjes) en is snel verdwenen en nooit meer terug gekomen

2 dagen geleden

Ik heb toevallig na een lange antibiotica kuur ( vanwege nierbekkenontsteking) last gekregen van een schimmel, heb al zalf gehad en eenmalige orale pil helaas heeft dat maar een week geholpen ze hebben nu een uitstrijkje genomen om het na te kijken, ben inmiddels al bijna 2 maanden bezig ermee en word er niet goed van nooit eerder gehad ook, wat mij wel geadviseerd werd is van bijvoorbeeld Optimel probiotica te drinken dagelijks

2 dagen geleden

Ik heb het sinds de zwangerschap wel opvallend vaak. Ik gebruik die zachte capsules van Canesten, dat werkt altijd goed bij mij. Vind het wel een duur grapje worden zo, dus heb ook van Kruidvat eigen merk clotrimazol crème gekocht. Deze smeer ik als ik weer wat eerste tekenen krijg. Tot nu toe daarmee 2-3x echt doorzetten van de infectie kunnen voorkomen.

2 dagen geleden

Ja! Katoenen onderbroekjes of zakdoekjes. En ik slaap al maanden in mn blote kont.. anders echt fulltime last van. Heb voor de ergste momenten toch ook de vaginale schimmelcreme liggen..

2 dagen geleden

Heb er deze zwangerschap ook 3 maanden mee rondgelopen zonder er iets aan te doen, superdom. Dacht dat het vanzelf weer over zou gaan. In overleg met de huisarts toen wel zo'n 1malige canastenpil erin gedaan, die hielp niet, toen werd ik wel radeloos. Heb daarna nog een week dat zalfje van canasten gesmeerd en die hielp wel. Lijk er vanaf te zijn maarrr heb nog wel pijn na de seks? Had dit vroeger nooit dus ben beetje bang dat dat nu na een maand nog wel een restverschijnsel is.. Conclusie: meteen gaan smeren als je iets voelt opkomen!! Superdom als je er net als ik zo lang mee blijft rondlopen. Heb dit buiten m'n zwangerschap nooit, laatste keer was als tiener en toen ging het dus wel vanzelf over.
Ik had voor de zwangerschap vaak terugkerende schimmel. Ik gebruikte steeds die vaginale tabletten maar het ging dan niet helemaal weg of kwam snel weer terug. Omdat ik niet alleen inwendig last had, ben ik er op een gegeven moment de zalf tegen schimmelinfectie bij gaan smeren en daarna is het niet meer terug gekomen. Voor mijn gevoel werken die capsules dus alleen plaatselijk, inwendig. Misschien is dat bij jou ook het geval?

2 dagen geleden

Ohh Jaa ik werd echt GEEKKKKK van die jeuk!!! Wilde zoooo graag krabben. Met zitten vooral. Heb een aantal dagen gesmeerd met Multi-gyn ActiGel 2 maal daags maar kreeg niet de indruk dat het heel veel deed, wel iets. In overleg met de verloskundige toch de zachte capsule van Canesten Gyno schimmelinfectie afgelopen nacht gebruikt. En heb goed hoop dat het met een paar dagen weg is🙏🏼🤞🏻 Gebruik dagelijks wel inlegkruisjes ivm veel afscheiding tijdens de zwangerschap. Inmiddels wel de katoene variant gekocht. Maar ja… het blijft iets wat je heel snel krijgt zeker in dit trimester. Slapen doe ik lekker in een boxer van m’n vriend, zit wat losser en toch iéts aan hahaha
Ik draag tegenwoordig niet eens ondergoed thuis alleen een pyjama broek maar echt niet het idee dat het werkt en met gemeenschap zie ik dat er echt veel witte afscheiding der van af komt

12 uur geleden

Vind het ook echt vervelend en volgens mij heb ik bijna elke week weer eent ...
Wel doen, kan schadelijk voor voor de kleine zijn bij de geboorte iets met spruw dacht ik..