160 Reacties

4 maanden geleden

Heb een kind van 1,5, hij word sws elke dag 4 uur wakker 😂

4 maanden geleden

Reactie op SerenePauw262261

Heb een kind van 1,5, hij word sws elke dag 4 uur wakker 😂
Iedereen zegt ook tegen mij: slaap nu het nog kan maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan 😂

4 maanden geleden

Goedemorgen, ik was al wakker om 3 uur vannacht en kon niet meer slapen helaas, geen idee precies waarom, ik denk vanwege de warmte. Ben maar vast gaan zoeken op internet voor leuke ideeën wb geboortekaartjes 😊 met een ochtendconcert op de achtergrond (fluitende vogeltjes). Vind het best gezellig opstaan zo.

4 maanden geleden

Een baby van 6 maanden 🥴

4 maanden geleden

Heb een zoon van 6 maanden die nog elke 2 uur voeding wil

4 maanden geleden

Dochter kwam om 5 uur met een zere teen bij ons. Zij ligt nu heerlijk tussen ons in te slapen, maar ik ben sinds 5 uur dus wakker…

4 maanden geleden

Ik herken dit maar al te goed. Sinds ik zwanger ben inderdaad geen nacht meer doorgeslapen. Tot 10 weken was ik elke nacht ook gemiddeld 1.5 uur lang wakker. Toen was dit over en oh wat was dat fijn! Prima om even wakker te worden om te plassen, maar viel daarna weer gewoon direct in slaap. Tot 13.5 week, nu paar dagen terug. Weer lekker minimaal 1.5 uur wakker per nacht. Thanks hormonen! Vannacht een podcast geluisterd en telkens half in slaap gedommeld. Dat werkte dus enigszins.. meer tips zijn welkom!

4 maanden geleden

Reactie op BourgondischeKlaver477465

Ik herken dit maar al te goed. Sinds ik zwanger ben inderdaad geen nacht me ...
Oh ik herken dit zo! Ook tot een week of 10 vaak wakker liggen in de nacht en dan overdag zo moe dat ik overal kon slapen. Dacht het over was.. maar helaas.. sinds 2 nachten weer raak.. ben 15+5 vandaag. Hoop dat dit weer snel overgaat want ik heb er overdag echt last van

4 maanden geleden

Slaap geen hele nachten meer door, omdat ik helemaal nat van het zweet wakker wordt. Ondanks airco/koude kamer. Voelt alsof het 10:00 in de ochtend is, en dan is het pas 3:00

4 maanden geleden

Ook hier 13 weken en elke nacht leg ik wakker

4 maanden geleden

Wie zwelt ook in de avonden/na nachten heel erg op in de buik? Hij staat zo strak gespannen pffff. 15 weken nu

4 maanden geleden

Honger maar maagzuur 😅

4 maanden geleden

Kind van bijna 16 maanden is onrustig. Spookt al zo’n 1,5 uur.. Straks weer werken 😩
Ik moest naar de wc, kan vervolgens niet meer slapen 🙃
Als moet plassen is het gedaan kan niet meer door slapen ben 15 weken onderweg hoop dat het nog wel beter gaat worden

4 maanden geleden

Omdat ik naar het toilet moest en daarna meestal dusdanig misselijk ben dat ik wat moet eten. Dat probeer ik dan te negeren tot het niet meer gaat. Dan ga ik wat eten en ben ik klaarwakker.

4 maanden geleden

Half 2 nu... zo moe nog niet geslapen. Zo honger... 12uur al 2 broodjes gehad en nu nog honger. Had alleen ook geen avond eten gehad (kreeg ik niet door) dus nu op de blaren zitten denk ik.. zit nu aan eiwit toetje. Hopelijk zo gauw slapen. Heb morgen avond dienst dus kan gelukkig wel uitslapen, maarja om 06:00/07:00 moet er weer eten in😤🤣😆

4 maanden geleden

Het is pas net nacht maar als je altijd rond 9u al naar bed gaat dan voelt dit echt als middennacht. Ik ben wakker omdat ik net weer een opvlamming van mijn darmen heb gehad.. toevallig vandaag contact gehad met de MDL-arts maar ze willen het toch eerst afwachten omdat een scopie in zwangerschap niet optimaal is. Ik voel mij zo ellendig 😭

4 maanden geleden

Ik heb dorst 😆

4 maanden geleden

Overgeven 🤮