16 Reacties
3 dagen geleden
Ohhh dat je dat durft hahah! Ben heel benieuwd naar de reacties.. ik durf dat niet 😋
3 dagen geleden
Haha toevallig probeerde k dit ook vanochtend, maar kon me baarmoedermond niet vinden, enige wat k voelde was iets hards alsof ik t hoofdje van de baby in mijn bekken voelde liggen, soort gigantische eierdop🤣 ben 38+4 vandaag
3 dagen geleden
Reactie op Tamaramorgen
Haha toevallig probeerde k dit ook vanochtend, maar kon me baarmoedermond n ...
Ja! Online staat ook dat dat zo moet voelen als het nog niet verwerkt is! Dat is hem dus wel. En zo voelde dat bij mij met 34 weken ook. Nu voelde het echt verweekt met een piepklein gaatje. Voelde als een hele natte donut met mini gaatje 🤣 maar mijn vinger topje paste er wel in.
1 tip als iemand het wilt proberen, goed je handen wassen ivm infectie gevaar, en natuurlijk korte nagels anders doet het zeer :p
3 dagen geleden
Reactie op StralendeZebra115124
Ja! Online staat ook dat dat zo moet voelen als het nog niet verwerkt is! D ...
Ik bedoel verweekt, niet verwerkt 🙈
3 dagen geleden
O wat grappig hier ga ik me eens in verdiepen! Toevallig maakte mn moeder hier een opmerking over en ik maar denken dat ze gek was 😆🤣
3 dagen geleden
Hahaha nou das goed om te weten 🤣 ga me toch is ff inlezen 🤣 voelt ook heel laag heel gek haha
3 dagen geleden
Ik zat hier van de week nog aan te denken maar ik durf niet, denk ook dat ik er geen eens bij kom met die buik 😂😂
3 dagen geleden
Reactie op Droomvlucht
Ik zat hier van de week nog aan te denken maar ik durf niet, denk ook dat i ...
Ik kwam er ook alleen bij op m’n hurken met m’n bekken naar buiten gestoken, of op het toilet met m’n benen langs de pot! Anders kon ik er ook niet bij want dan zat ‘ie te diep!
3 dagen geleden
Hahaha sorry moest een beetje giechelen bij het zien van dit topic! Ik wist niet dat dit kon!! 😂 Benieuwd wie dit nu allemaal durft te proberen! Ik durf dit zelf absoluut niet aangezien mijn baarmoedermond zéér gevoelig is!
3 dagen geleden
Ik kwam er ook alleen bij op m’n hurken met m’n bekken naar buiten gestoken ...
Hahaha als ik op mijn hurken ga kom ik niet meer overeind 😂
3 dagen geleden
Ik kom er niet bij hij zit te hoog denk ik of me vinger te kort! 😂😂
3 dagen geleden
Hahaah een natte donut met gat erin. Het maakte mij te nieuwsgierig dit topic en probeerde ook even. Maar precies zoals je omschrijf, zo voelde het inderdaad. Ook hier kon er een vingertop in. Verder durfde ik niet haha!
3 dagen geleden
Nog een x op de wc gedaan en toen kwam ik er indd wel bij ook vingertop mssn wel 2🤷🏻♀️😂
3 dagen geleden
Reactie op Biekje
Hahaah een natte donut met gat erin. Het maakte mij te nieuwsgierig dit top ...
Bij mijn vorige zwangerschap was m’n baarmoeder mond iets verkort dus kwam die vk er ook niet bij om de ballon te plaatsen moest ze ook moeite voor doen! Was wel hel maar uit eindelijk wel gelukt😁
15 uur geleden
Reactie op Emmy35
Ik heb het gisteravond geprobeerd maar kwam er echt niet bij 😅 ligt nog te ...
Ik was ook benieuwd haha maar kan er ook niet bij 😂