25 Reacties

gisteren

Kun je niet bij een pretechobureau een echo laten maken als je je zorgen maakt? Die doen vroege echos vanaf 5 weken al en zijn in t weekend en savonds vaak open

gisteren

Ik vind het zo belachelijk dat je niet in de weekenden of avonden terecht kan komen. Wens je het beste en hopelijk is het niks ernstigs ❤️

gisteren

Gewoon de spoed poli bellen bij je ziekenhuis of huisarts. Dat je zwanger bent en last heb van bloedverlies. Dan maken ze daar een echo voor je..
Update: ik mag morgenochtend voor echo komen. Ze vreest voor een miskraam. Vind het nogsteeds verontrustend dat het pas morgen is…

gisteren

Reactie op AanzienlijkeLibel579497

Update: ik mag morgenochtend voor echo komen. Ze vreest voor een miskraam. ...
Ik hoop op het beste voor je! X

gisteren

Wat slecht dat ze dit weekend geen echo kunnen maken.. er zal toch wel iemand dienst hebben?! Ik zou op m’n strepen staan en desnoods de huisartsenpost proberen ? Hopen dat de hartslag gewoon aangesterkt is en dat je gewoon wat bloed verliest 🍀🍀🍀

gisteren

Wat belachelijk dat je niet nu mag komen :(! Er is altijd iemand die dienst heeft 🥲 ik hoop dat het hartje is aangesterkt en je gewoon wat bloed verlies hebt 🩷

Reactie op Miffie24

Wat slecht dat ze dit weekend geen echo kunnen maken.. er zal toch wel iema ...
Ja ze geeft aan dat het morgenochtend pas kan. Zou ik wachten of toch de huisarts bellen?

gisteren

Het kan twee kanten op, spannend! Een echo zal zeker meer duidelijkheid geven, maar of deze vandaag of over een paar dagen wordt gedaan maakt voor de uitkomst natuurlijk niet uit. Ik zou tot morgenochtend afwachten. Hoop op het beste voor je!
Ik heb net ook overgeven, wat moet ik doen? 😞 Kan pas morgenochtend terecht maar ben zo bang

gisteren

Een huisarts kan helaas ook geen echo maken op de huisartsenpost. Sterkte met wachten!!

gisteren

Ik heb net ook overgeven, wat moet ik doen? 😞 Kan pas morgenochtend terech ...
Ach wat schrikken. Als het een miskraam is, kunnen ze er niets aan doen. Overgeven kan een gewoon kwaaltje zijn. Ik heb tijdens deze zwangerschap flink bloedverlies met stolsels gehad en afgelopen week een goede echo gehad. Het hoeft dus niets te zeggen, maar ik snap je angst heel goed. Afwachten tot morgenochtend. Sterkte!

gisteren

Ik vrees dat je niks anders kan doen dan afwachten. Ik zou voor de zekerheid plassen in een vergiet. Dan kan je goed controleren of het stolsels of dat je het vruchtje verliest. Je kan proberen vanavond bedrust te nemen om te kijken of het stopt. Dat adviseerden ze mij toen om een contactbloeding uit te sluiten. Heel veel sterkte 🍀 hoop het beste voor je!! ❤️

gisteren

Dikke knuffel. Ik vrees dat je niets anders kunt nu dan afwachten.
Ik hoop dat het niks ernstigs is..een mooie echo🍀. Probeer je zelf rustig te houden… Het blijft moeilijk.. ik ben nu 7,4 weken maar merk dat de kwaaltjes aan het afnemen zijn. de verloskundige gebeld; een echo was ( vandaag) mogelijk maar uiteindelijk heb ik het niet gedaan… ik heb maandag een echo staan en daar wacht ik op…
Update: kon terecht bij de huisartspost die hebben in mijn baarmoeder gekeken. Doordat bloed en stolsels uit de vagina zagen komen vrezen ze voor een miskraam. Echo zal het 100% bevestigen.

12 uur geleden

En hoe was je echo?

11 uur geleden

Update: kon terecht bij de huisartspost die hebben in mijn baarmoeder gekek ...
Aaah.. ik hoop zo alsnog dat t goed gaat en t gewoon een bloeding is, laat je het ons weten?🥹🥰
Update: het is een duidelijke miskraam. 😢

7 uur geleden

Update: het is een duidelijke miskraam. 😢
Sterkte,