25 Reacties

gisteren
Ik vind het zo belachelijk dat je niet in de weekenden of avonden terecht kan komen. Wens je het beste en hopelijk is het niks ernstigs ❤️

gisteren
Update: ik mag morgenochtend voor echo komen. Ze vreest voor een miskraam. Vind het nogsteeds verontrustend dat het pas morgen is…

gisteren
Reactie op AanzienlijkeLibel579497
Update: ik mag morgenochtend voor echo komen. Ze vreest voor een miskraam. ...
Ik hoop op het beste voor je!
X

gisteren
Reactie op Miffie24
Wat slecht dat ze dit weekend geen echo kunnen maken.. er zal toch wel iema ...
Ja ze geeft aan dat het morgenochtend pas kan. Zou ik wachten of toch de huisarts bellen?

gisteren
Het kan twee kanten op, spannend! Een echo zal zeker meer duidelijkheid geven, maar of deze vandaag of over een paar dagen wordt gedaan maakt voor de uitkomst natuurlijk niet uit. Ik zou tot morgenochtend afwachten. Hoop op het beste voor je!

gisteren
Ik heb net ook overgeven, wat moet ik doen? 😞 Kan pas morgenochtend terecht maar ben zo bang

gisteren
Ik heb net ook overgeven, wat moet ik doen? 😞 Kan pas morgenochtend terech ...
Ach wat schrikken. Als het een miskraam is, kunnen ze er niets aan doen. Overgeven kan een gewoon kwaaltje zijn.
Ik heb tijdens deze zwangerschap flink bloedverlies met stolsels gehad en afgelopen week een goede echo gehad. Het hoeft dus niets te zeggen, maar ik snap je angst heel goed.
Afwachten tot morgenochtend. Sterkte!

gisteren
Ik vrees dat je niks anders kan doen dan afwachten. Ik zou voor de zekerheid plassen in een vergiet. Dan kan je goed controleren of het stolsels of dat je het vruchtje verliest. Je kan proberen vanavond bedrust te nemen om te kijken of het stopt. Dat adviseerden ze mij toen om een contactbloeding uit te sluiten. Heel veel sterkte 🍀 hoop het beste voor je!! ❤️

gisteren
Ik hoop dat het niks ernstigs is..een mooie echo🍀. Probeer je zelf rustig te houden…
Het blijft moeilijk.. ik ben nu 7,4 weken maar merk dat de kwaaltjes aan het afnemen zijn. de verloskundige gebeld; een echo was ( vandaag) mogelijk maar uiteindelijk heb ik het niet gedaan… ik heb maandag een echo staan en daar wacht ik op…

16 uur geleden
Update: kon terecht bij de huisartspost die hebben in mijn baarmoeder gekeken. Doordat bloed en stolsels uit de vagina zagen komen vrezen ze voor een miskraam. Echo zal het 100% bevestigen.

7 uur geleden
Update: het is een duidelijke miskraam. 😢
Sterkte,