8 Reacties

11 uur geleden

Ik vind zelf die van carriwell heel fijn. De h&m op zich ook prima (terwijl ik die normaal echt niet zo fijn vind). Als je van plan bent om bv te geven zou ik gelijk een voedingsbh doen, dan kun je er nog een hele tijd mee

11 uur geleden

Reactie op Loes9

Ik vind zelf die van carriwell heel fijn. De h&m op zich ook prima (ter ...
Jaa ik ben wel van plan borstvoeding te geven aan tweelingen :)

10 uur geleden

Hou er rekening mee dat je borsten nog flink groeien de komende tijd. En je omvang wordt ook groter. Dus misschien nu het beste om voor een zwangerschaps bh te gaan. Prenatal heeft ze, livera en hunkemoller misschien ook wel? Ik zou even passen wat lekker zit. Ik heb zelf een hele fijne van livera met beugel. Mijn vorige zwangerschap werd ik gek van de beugels maar deze is heel fijn! Andere blijven in de kast. Haha

10 uur geleden

Reactie op vogelberver

Hou er rekening mee dat je borsten nog flink groeien de komende tijd. En je ...
Carriwell heeft voedingsbh met verlengstuk van de romp, dus dat gaat echt de hele periode mee

10 uur geleden

Reactie op vogelberver

Hou er rekening mee dat je borsten nog flink groeien de komende tijd. En je ...
Jaa daarom vindt ikk kopen nu ook zo lastig

9 uur geleden

Ik heb ook 75D en vind de stoffen voedingsbhs van de h&m fijn. Vorm van mijn borsten is niet super mooi, maar ze zitten lekker

9 uur geleden

Ik vond deze bh's van H&M erg fijn, ook na de zwangerschap (bij borstvoeding geven): artikelnummer 1266750006 Ze hadden ze toen ook in andere/donkere kleuren.

9 uur geleden

Ik heb van mezelf ook een D en nu de carriwell zwangerschap en voedingsbh gehaald. Eindelijk weer iets wat fijn zit! Ik ga er nog meer halen. Afgelopen week in de aanbieding bij de babydump.