9 Reacties

6 dagen geleden

Hier hebben we structuur 5 flessen van 180 ml per dag begint om 5.00 dan om 9.00 dan 13.00 dan 17.00 dan 21.00 en dan slaapt ie door tot 5.00 maar dan moet mijn vriend er uit voor werk in t weekend wil hij dan zelfs uitslapen tot 7.00

6 dagen geleden

Wij zijn een week of 6 geleden gestopt met de fles van 22.00/23.00uur. Hij krijgt rond 19.30 z'n laatste fles en gaat dan z'n bedje in. Rond 20.00 valt hij dan in slaap en wordt dan meestal pas rond 8.00 en soms zelfs nog wat later wakker. Hier slaap hij eigenlijk beter sinds we de voeding van 22.30 hebben weggelaten. We hebben hem ook niet afgebouwd maar gewoon gestopt.

6 dagen geleden

Wij zijn toen ze ongeveer 4 maanden was overgestapt naar 5 flessen van 180+6. Tussen 19:00 en 20;00 de laatste fles en ze sliep altijd tot ongeveer 08:00 / 08:30. Inmiddels zelfs over naar 4 flessen van 210+7. Laatste fles rond 19:00 en gelijk daarna slapen en dan tot 07:00/07:30 slapen. Wij hebben dit voornamelijk zo gedaan omdat overdag een gepruts werd met slapen en voeding in z’n korte tijd. Cb gaf bij 5 maanden controle aan dat ze het een grote hoeveelheid vonden maar dit werkte voor ons t beste. Je kan altijd proberen eens een grotere fles aan te bieden en dan zien of ze net als normaal doorslaapt

6 dagen geleden

Als ze overdag en voor het slapen gaan zo goed haar flessen leegdrinkt, zou ik gewoon proberen die 22.30 uur fles een paar dagen weg te laten. Pas dan kan je zien wat het doet. Mijn dochter drinkt heel slecht overdag en heeft die fles echt nog nodig, anders heeft ze echt te weinig. En als ik hem niet geef dan komt ze na 1 of 2 uur al wanneer ik zelf net slaap. In jouw geval had ik het wel geweten, fles weglaten en zelf lekker vroeg naar bed gaan haha.

6 dagen geleden

Bij de oudste met 16w van de een op de andere dag weggelaten, kreeg toen 4x210. Ging meteen goed. De jongste krijgt vanaf 7w al geen late avondfles meer en slaapt vanaf 8,5w klokje rond. Rond de 15w ook overgegaan op 4 flessen.

6 dagen geleden

Wij doen nooit een droomvoeding; ook nog nooit gedaan (ja 1x geprobeerd, maar wij vonden het onprettig en onnodig). Rond 18:30 krijgt ze de laatste fles (150+5), soms iets eerder of iets later en ze slaapt bijna altijd door tot 06:30/07:00. Sinds de slaapregressie komt ze af en toe een keer snachts en gaat het overdag ook wat minder goed (hazenslaapjes), maar daarvoor ging dat ook goed. Ze groeit goed (boven gemiddeld) en ze is 4,5 maand.

5 dagen geleden

Laatste fles om 22:00u, twee weken geleden mee gestopt nu sinds drie dagen weer mee begonnen. De kleine man werd elke nacht om 03:30/04:00u uitgehongerd wakker! Niet te doen… nu weer 5 flessen van 180ml ipv 4 van 210ml

5 dagen geleden

Wij gaven een keer een droomvoeding en toen kwam hij snachts eerder. Doen we dus ook niet meer. Hij krijgt gewoon z'n laatste fles, soms is dat een uur of 6 en om 7 gaat ie naar bed. Hij komt wel elke nacht 1x.
Bedankt voor de reacties. Mijn dochter slaapt sinds het weekend van 20.00u tot 07.80u 👏🏻.