429 Reacties

5 maanden geleden
Leuk, ik volg even. Wij hebben van het weekend alle meubels op de kop getikt, lekker neutraal wit. Nu nog bedenken wat er op de muur komt. Waarschijnlijk gaat mijn moeder de schildering maken. Die is daar veel beter in dan wijzelf 😄

5 maanden geleden
Wij willen een mid-century babykamer zoals deze foto van pinterest, gecombineerd met wat ruimte elementen. Waarschijnlijk met meer kleur dan het voorbeeld.

5 maanden geleden
Dit is het kamertje van mijn zoon.
Nu verwachten we een dochter. Nog niet echt een idee wat ik wil

5 maanden geleden
Mijn vriend komt van Curaçao en nou leek het mij leuk om poppenhuisjes te verven met de kleuren van de huizen in Willemstad. Gecombineerd met de poster. Dit heb ik bij elkaar geplakt op Canva maar weet nog niet helemaal wat ik van de kleuren combinatie vind. Wat vinden jullie? 🤗

5 maanden geleden
Reactie op Buna
Mijn vriend komt van Curaçao en nou leek het mij leuk om poppenhuisjes te v ...

Leuk hoor! Ik zou persoonlijk nog wat meer pit er in stoppen door een accentkleur toe te voegen.

5 maanden geleden
Wat een leuke ideeën allemaal! Wij hebben al een mooie kamer gezien (hout in een soort japandi look) en hier heb ik voor een jongen en een meisje twee verschillende beelden bij van hoe ik het voor me zie.
Voor een jongetje wil ik het heel clean houden, met een klein jungle thema (lijstjes met diertjes boven het bedje, plankjes met knuffeltjes erop o.i.d). en denk ik geen kleur op de muur.
Voor een meisje denk ik aan een beetje een terracotta/roze tint om een halve muur mee te doen en dan ook lijstjes boven het bed maar dan met bloemen in een beetje diezelfde tint/tinten. Heb echt al een te leuke rotan lamp in bloemvorm gezien haha.
Even afwachten dus tot we weten wat het wordt, als het goed is volgende week dinsdag :)

5 maanden geleden
Leuk allemaal. Maar wij hebben maar 1 slaapkamer dus de kleine moet bij ons op de kamer komen heeft iemand dat soms ook en wil daar foto's van delen