13 Reacties

16 uur geleden
Ik had ook wilde plannen met kappersbezoek en massage, maar so far benauwd het me eigenlijk om ergens lang stil te moeten zitten terwijl er binnen al van alles gaande is. Heb dus nu maar zelf m’n teennagels gelakt en verder (nog) niets 😅

15 uur geleden
Pedicure & gellak op de tenen! Lekker niks meer aan doen deze zomer.
Kapper ook al gedaan 😇
Massage ook.
Wenkbrauwen mochten niet met henna maar werden met verf gedaan, bleef verassend lang zitten. (En ze zei er zijn genoeg die wel henna doen)

VRIEND
15 uur geleden
Ik heb gewoon henna brows laten doen de gehele zwangerschap 🙆♀️.
Haarspa? Lijkt me ook zo heeerlijk!
Zwangerschapsmassage paar weken terug gedaan, ga denk volgende week nog een keer. Was echt fijn. Vooral op de buik liggen 🥹🥹🥹🩵
Wilde ook nog kapper maar die zit vol tot 20augustus 🫣💀

14 uur geleden
Het staat allemaal op mijn lijstje (mani, pedi, wenkbrauwen, kapper, massage) alleen plan ik het later in allemaal. Bij mijn eerste zwangerschap ging ik met 34 weken met verlof en kwam ze bijna 8 weken later pas. Mijn gelnagels op handen en voeten waren helemaal uitgegroeid en wenkbrauwen waren allemaal weer bushy en weg henna😂 Heb nu verdeeld over week 39 en week 40. Als ik toch eerder beval en een of 2 dingen niet heb kunnen laten doen heb ik pech gehad 🤣

14 uur geleden
Heerlijk! Ik heb vorige week mijn wimpers laten liften en verven, lijkt het net iets frisser, ook zonder mascara.
Morgen even mn haar nog laten stijlen en een masker in mn haar.
Heb nog een headspa in de planning en nagels. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik niets in mijn verlof. Ik was ruim 30 kilo aangekomen, hield alleen maar vocht vast, had tunnelsyndroom, kon geen auto meer rijden. Dus ik ik geniet nu volop van die verwen momentjes 💜

14 uur geleden
Pedicure, manicure, wenkbrauwen, kapper, mondhygiëniste. Ik zou eigenlijk nog willen waxen en mijn wimpers doen maar ik denk dat ik die 2 dingen maar zelf ga doen 😅

14 uur geleden
Wij hebben woensdag gesprek in het ziekenhuis over eventuele geplande keizersnede, i.v.m. stuitligging. Aan de hand daarvan weten we straks misschien een datum en kan ik hiervoor nog wat plannen 😊
Sowieso staat voor woensdagmiddag al een afspraak bij de kapper 😊 Ik twijfel nog over een pedicure / lak op m'n teennagels. Handen laat ik altijd al lakken, die kunnen sowieso nog gedaan worden voor de bevalling!

14 uur geleden
Reactie op Zuzu-
Hou er rekening mee dat gellak op je handen niet handig is als je een keize ...
In ons ziekenhuis mag je met keizersnede helemaal geen nagellak. Niet op je voeten en niet op je handen. Dus als je weet dat je een keizersnede krijgt kun je jezelf die moeite/geld besparen. Ik had van de week mijn POS afspraak en werd het nog expliciet benoemd

12 uur geleden
Haha ik wilde over een week of 2 nog even alles laten waxen maar nu echt geen zin meer in zo lang stil liggen.
Mijn haar is lekker kort (als het gaat uitvallen na de bevalling niet overal extreem lange haren) maar lang genoeg om tegen de tijd dat de kleine er is en kan gaan grijpen mijn haar weer in een staart te krijgen.