17 Reacties

3 dagen geleden

Ik deed het gewoon overal 😅 meestal 2 laagjes aan en dan je hemd omlaag en je shirt omhoog dan is er weinig zichtbaar. Je hebt ook borstvoedings doeken https://linalshome.com/collections/baby/products/sale-borstvoedingsdoek-hydrofiel-embroidery-ecru?gad_source=1&gbraid=0AAAAApECcdZ2Phqr6V2EOBIW7UL6a2Mzt&gclid=Cj0KCQjwna6_BhCbARIsALId2Z3QV-vcntBfyT6aKHRcDmjG4n68pjP4PmqXYBhRobsX_N21HDVavG8aAl3KEALw_wcB Maar mijn zoontje trok die weg en liet dan los 🤣 Het is vooral een mindset die ineens omgaat ofzo ik gaf er op een gegeven moment echt niks meer om.

3 dagen geleden

Ik hing bij mijn dochter ook overal m'n tiet eruit. Soms vroeg ik bij tafeltjes om mij heen (als ik op een terras zat ofzo) of iemand er last van zou hebben. Zo ja, deed ik een voedingsdoek om. En als je aan het winkelen bent, kan je even ergens een cafeetje inlopen en vragen of je even binnen in een hoekje mag voeden bijvoorbeeld. Nog nooit iemand nee op gezegd bij mij! Altijd overal welkom

3 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Ik deed het gewoon overal 😅 meestal 2 laagjes aan en dan je hemd omlaag en ...
Hartelijk bedankt 💖🩷💖🩷

3 dagen geleden

Reactie op myrthevm1990

Ik hing bij mijn dochter ook overal m'n tiet eruit. Soms vroeg ik bij tafel ...
Heel erg bedankt 💖🩷
Gewoon overal gaan voeden, dan heb je ook vrijheid! Hier echt overal gezeten, maar wel bedekt gevoed. Dus ik hou wel rekening met de kleding die ik draag. Wat ik oa draag: -tops/truien die omhoog kunnen met een borstvoedingshemd(h&m) en borstvoedingsbh. Dan blijft je huid zoveel mogelijk bedekt. -jurkjes met knoopjes of makkelijke overslag. Daaronder normaal hemd (evt. Korter gemaakt zodat je hem makkelijker kan terug stoppen) en borstvoedingbh. Dan kan het hemd omhoog en heb het ook geen blote borst. Had vaak het idee dat mensen niet eens door hadden dat je aan het voeden was. Maak het alsjeblieft zo normaal mogelijk, je kindje heeft toch ook recht op eten? Heb toch ook geen commentaar als ik iemand een gigantisch hamburger naar binnen zie werken😉

3 dagen geleden

Ik deed onze kinderen gewoon voeden wanneer ze honger hadden of even naar een restaurant dan zoeken ze een plekje waar je mag voeden en een xxl hydrofiele doek kan je er zo voor hangen en wordt het niet te warm

3 dagen geleden

Bij de eerste overal gevoed! Ik draag veel jurkjes, dus wel even voedingsjurkjes of met knoopjes aan, anders zit je in je onderbroek 🤣. Maar verder gewoon voeden hoe en waar je uitkomt 😁 Het kan zelfs in de achterbak, mocht de kleine eerder komen dan je had verwacht 🤣

2 dagen geleden

Ik gebruikte altijd een grote hydrofiel doek die ik om mijn nek had geknoopt, omdat ik het zelf niet zo prettig vond om mijn (nogal groot geworden) borsten te showen in het openbaar haha. Werkte voor mij prima.

2 dagen geleden

Ik liep bij de eerste zelfs voedend door de supermarkt🤣 ik pas altijd mijn kleding er op aan zodat het geen moeite is. Dus een voedingsbh en voedingshemd, en iets met knoopjes zoals een blouse of voedingskleding. Als je dan je kind op de arm draagt zien ze niet eens dat je aan het voeden bent (of wel, maakt me helemaal niet uit). Het is normaal dus maak er vooral niet iets geks van in je hoofd!

2 dagen geleden

Ik gaf overal borstvoeding. Nog nooit scheve blikken gehad of op aangesproken. Als iemand mijn borsten zou seksualiseren in die context zou ik echt ontploffen ter plekke denk ik. Maar vaak hebben mensen het niet eens door dat je borstvoeding geeft joh!

2 dagen geleden

Ik ga een voedingsdoek gebruiken die je over jezelf en het kindje kan knopen van Ilmaha.

2 dagen geleden

Ik heb mijn zoontje overal gevoed, kreeg vaak juist leuke opmerkingen van oudere dames dat ze het mooi vonden dat ik het gewoon deed

2 dagen geleden

Ik had altijd een spaghetti hemdje aan met daarover een t-shirt en eronder een voedings bh. Gewone shirt omhoog- kindje goed leggen voor de borst, dan hemdje onder je bh duwen en clipje van bh los, kindje kan meteen aanlappen zodra de tepel vrij is, daar zit je arm nog voor dus in het blootste geval ziet iemand de bovenkant van je borst net als waneer iemand een diep decolleté aanheeft.

2 dagen geleden

Ik voedde overal. Meestal waren mijn eigen kleren voldoende dekkend. In andere gevallen gebruikte ik een hydrofieldoek of wat er voor handen was. Vaak mijn draagdoek.

2 dagen geleden

Ik heb mijn zoontje ook gewoon overal gevoed. Vond het zeker de eerste keer echt wel spannend. Maar als je zoals al veel genoemd een shirt en een hemdje aanhebt zie je echt niks terwijl de baby drinkt. Ik hield vaak nog een spuugdoekje/hydrofiel in m'n vrije hand om evt snel over m'n borst te leggen, omdat hij nog wel eens de neiging had om los te laten en om zich heen te gaan kijken. Doekje zorgde er dan voor dat niet iedereen gelijk heel m'n borst zag en had ook een flinke toeschietreflex dus was ook handig om te zorgen dat niet alles onder de melk kwam te zitten 😂. Vooral in het begin zorgde ik er wel voor dat ik op een wat beschutter plekje ging zitten, dus ergens een restaurantje in en dan beetje in een hoek of met m'n rug richting de rest van het restaurant. Toen ik er wat meer aan gewend was, en er dus ook wat handiger in was geworden echt overal gevoed. Op het strand, op een bankje op straat of in de dierentuin etc. Ook nog nooit commentaar erop gehad gelukkig.
Je hebt op insta zo’n toffe chick die van alles deelt over het openlijk borstvoeding geven. https://www.instagram.com/thelittlemilkbar_/

gisteren

Gewoon doen… 🙏🏻