9 Reacties
gisteren
Zijn en onze deur is dicht in de nacht. Ik werd ook van ieder geluidje wakker. Ik heb wel de babyfoon met camera naast mijn bed staan. Van die geluidjes word ik niet wakker maar wel als hij huilt.
gisteren
Heb beide deuren dicht anders doe ik geen oog dicht. Kan op mijn telefoon de camera zien snachts. En als ze huilt hoor ik haar ook altijd
gisteren
Baby laten slapen bij jou in de kamer, is belangrijk voor de hechting igg eerste 2 jaar
gisteren
Reactie op InspirerendeSmaragd487240
Baby laten slapen bij jou in de kamer, is belangrijk voor de hechting igg e ...
Dit mag iedereen toch zeker zelf weten? Misschien bedoelde je het niet zo, maar ik vind dit vrij bevelend overkomen. Het is ook geen antwoord op de vraag van TS.
Mijn ervaring is dat je het wel echt hoort als er wordt gehuild. Dus als ze je echt nodig heeft hoor je het vast ;) Misschien een keertje proberen? Ons mannetje sliep tot nu toe bij ons op de kamer en ik ben zijn hongerhuiltje meestal voor omdat ik natuurlijk al eeuwen hoor aankomen dat hij een fles wil voordat hij huilt. In het nieuwe jaar gaat hij op zijn eigen kamer en ik vind het dan zelf ook wel spannend dat het dan dus tot huilen moet komen voordat wij in actie kunnen komen. Maar de nachten zijn nu wel heel gebroken omdat ik inderdaad ook van elk geluidje wakker word terwijl hij meestal gewoon niks nodig heeft van mij. Ik lees even mee iig!
gisteren
Reactie op InspirerendeSmaragd487240
Baby laten slapen bij jou in de kamer, is belangrijk voor de hechting igg e ...
Als daardoor de baby en jij hondsberoerd slaapt, blijft er weinig hechting over hoor馃槈
Mijn dochtertje en ik hielden elkaar goed wakker en sinds we apart slapen, slaapt ze de nachten door
gisteren
Wij hebben hem dicht, maar ik kan makkelijk praten, voordat hij op zijn eigen kamer lag, sliep al door, dus dan is het toch makkelijker wegleggen, de eerste paar nachten sliep ik met babyfoon naast me,
Daarna afgebouwd naar babyfoon uit en alleen aan zetten als ik even wakker was en wilde kijken, nu slapen we gewoon zo en we horen hem echt wel, pas een keer een voeding om 4 uur, werd er echt wel wakker van :)
Ik vind deuren dicht persoonlijk gewoon heel belangrijk qua brandveiligheid, je krijgt daardoor extra reddingsminuten, al wil ik daar eigenlijk niet aan denken natuurlijk:)
14 uur geleden
Zijn deur dicht maar die van ons open. Dit omdat onze oudste dan snachts gewoon naar ons kan lopen. We horen de kleine man prima. Hebben ook een babyfoon met scherm. Het geluid doen we uit snachts en het scherm springt aan bij geluid. Dus dan word ik wakker, kijk even wat hij doet en beslis dan of ik actie onderneem.