50 Reacties

vorige week

Ik heb een babygym tweedehands gekocht via vinted en m'n eigen hangertjes gehaakt. Heb ze expres meer in contrastkleuren gemaakt en twee hebben een soort rammelaar geïntegreerd. Geen oogjes, want las dat het fijner is voor de kleintjes dat er geen "emoties" in gelezen kunnen worden.

vorige week

Zelf een wieg van Macrame gemaakt! Ook zittend te doen

vorige week

Nog een paar van m'n projecten ✨️.

vorige week

Ik heb een babdekentje gehaakt, en ben met het overgebleven garen nog een kleine granny square deken aan het haken. Ook heb ik zojuist veel vlaggetjes uitgeknipt zodat ik een vlaggenlijn kan naaien voor de kleine ter decoratie van haar kamer. 🥰
Wat een leuke post. Ik haak al jaren en maak ook al enige tijd kraampakketten voor andere. Had enorme stress wat ik voor mn eigen kleine man moest gaan haken want zoveel ideeën. Ik heb nu uiteindelijk voor vossen thema gekozen en dekentjes met kleuren van babykamer gemaakt. En heb een vossen hoofdje gepuncht.

vorige week

Het wiegje waar ik zelf ook in gelegen heb! Geschuurd en roze geverfd voor die kleine meid! Was wel even een uitdaging want mijn lichaam vond het niet zo heeel leuk al dat bukken enzo maar goed, het is gelukt!🩷🌸

vorige week

Reactie op DappereOase166069

Wat een leuke post. Ik haak al jaren en maak ook al enige tijd kraampakkett ...
Ohh wat leuk!!! Ik heb ook een vosje gehaakt maar nog helemaal geen foto van hoe die met ogen af is! Heb oogjes erop gestikt. Een knuffelvosje, m'n man slaapt er al een paar maanden mee!

vorige week

Reactie op Noorderling

Ik heb een babdekentje gehaakt, en ben met het overgebleven garen nog een k ...
Wauw heel mooi!!

vorige week

Reactie op Rachelderuiter

Het wiegje waar ik zelf ook in gelegen heb! Geschuurd en roze geverfd voor ...
Echt prachtig om iets wat ooit van jou was weer te gebruiken en ook nog zo mooi te maken!!! Heel leuk 😍😍😍
Leuk topic! Hier is het de derde, dus iets minder actief voor de baby dan bij de eerste... Maar nu wel weer een setje genaaid, mutsje, overslagtruitje en broekje. Verder is de babykamer en diy met de dekentjes, kruiken zakken, babynestje(zie foto, inmiddels dus 6 jaar oud), en verschoon hoezen. Maar dat heb ik al gemaakt bij mijn eerste... Voor de komende weken staat er nog het maken van newborn preflats(wasbare luier, die je iets moet vouwen) op de planning. Wil namelijk nu vanaf de geboorte/eerste weken starten met wasbare luiers. One size luiers al gemaakt bij mijn tweede kindje. Maar eerst nog even een broek en blouse afmaken voor de oudste.

vorige week

Wauw super veel die zo creatief bezig zijn! Echt leuk om te zien 🥹💕 ik heb een slapend draakje gehaakt in het begin van mijn zwangerschap. Heeft me echt geholpen omdat ik onbewust denk ik toch wat stress ervaarde door de onzekere eerste periode zwanger zijn na een miskraam vorig jaar

vorige week

Wat leuk om te zien allemaal 😍😍 helaas geen tijd voor.

6 dagen geleden

Reactie op Tattoedmom

Wauw super veel die zo creatief bezig zijn! Echt leuk om te zien 🥹💕 ik he ...
Och wat leuk!! Heb je daar een patroon van?😍

6 dagen geleden

Ik ben de afgelopen weken flink aan het naaien gegaan😅 lekker rustgevend en de tijd vliegt voorbij zo! Tot nu toe een overslagtrui gemaakt voor het geboortepakje, een hoes voor het boxmatras, babynestje, broekje en 2 commodemandjes. Nu bezig met een badjasje 😁

6 dagen geleden

Reactie op ZyheMeadows

Och wat leuk!! Heb je daar een patroon van?😍
Ja heb ik nog wel ergens! Gekocht via redmill ofzoiets.. het is wel in Engels! Als je even me even dmt op insta dan stuur ik je het bestand : @gingerinkbpcl

6 dagen geleden

Reactie op Tattoedmom

Ja heb ik nog wel ergens! Gekocht via redmill ofzoiets.. het is wel in Enge ...
Ik heb helaas geen insta :( Andere manier wellicht?

5 dagen geleden

Het geboortebord voor onze zoon💙

Reactie op meandmymonkeys

Leuk zeg! Met een plotter gemaakt?

5 dagen geleden

Reactie op GrandiozeLavendel714552

Leuk zeg! Met een plotter gemaakt?
Neehoor, ouderwets figuurzagen, tekenen en schilderen☺️

5 dagen geleden

Reactie op meandmymonkeys