7 Reacties

2 dagen geleden

Deze baby heeft het reuze naar de zijn in het golfslagbad😂 m'n eerste zat de placenta voor een voelde ik bijna niet, nu zit het achter en voel ik de hele dag door alle bewegingen. Vind het erg gezellig en geniet er onwijs van
Enorm herkenbaar!! Zit eigenlijk vrijwel nooit stil 🙈 Is inderdaad heel gezellig maar ik ben ook bijna 36weken maar nu gaat het ook echt pijn doen bij de minste bewegingen maar nog even volhouden.. ben heel benieuwd hoe onze baby is als het geboren wordt!

2 dagen geleden

Reactie op Kim_1505

Deze baby heeft het reuze naar de zijn in het golfslagbad😂 m'n eerste zat ...
Ik heb m'n placenta aan de voorkant en voel alsnog allerlei voetjes, billetjes, handjes etc. Denk dan: hoe zou dit zijn zonder dat kussen ertussen? 🤣 Dat heeft hij wel laten merken toen hij vannacht m'n ribben in trapte... bedankt kerel 🤭🤣

2 dagen geleden

Onze meid is ook lekker actief. Placenta ook aan de voorkant en word er soms nu al misselijk van wat voor bewegingen en houdingen ze aanbeemt. Zit nog lekker hoog, dus mijn ribben en maag hebben het zwaar te voortdurend 😅

2 dagen geleden

Hier ook een beweeggraag 😅 Vind het best bijzonder aangezien hij met 32 weken al op 2,5 kg geschat werd. Nu met 36 zou hij dus al aardig groot moeten zijn. Hij ligt al met zijn hoofd beneden maar tolt nog vrolijk om zijn as. Lekker is anders 🫠
Haha hier ook zooo bewegelijk! Gisteravond in een gekke houding gaan liggen waardoor het echt extreem te voelen is (dacht echt ojeee dit is echt vet heftig & misselijk makend enzovoort) hij wil er van boven uit.😅 Als ik hem dus niet zo zag bewegen had ik me bijna zorgen gemaakt

15 uur geleden

Hier ook. Bijna 36 weken. Ik word er -vooral in combi met dit warme weer en een rondlopende peuter- heel overprikkeld van. Mag van mij wel een tandje minder 😅